سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نتیجه نهایی ارشد 89


جمعه پنجم شهریور

دکتر محمد حسین سرورالدین در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال 1389 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور روز جمعه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود.
وی اظهار کرد: حدود 55 هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال 89 پذیرفته شده‌اند.
سرورالدین با بیان اینکه 767 هزار و 354 داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده بودند، اظهارکرد: در آزمون کارشناسی ارشد 213 هزار و 69 نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.
رییس سازمان سنجش اظهار کرد: پذیرفته‌شدگان باید بنا بر اطلاعیه سازمان سنجش و زمان اعلامی برای ثبت‌نام به دانشگاه یا موسسه مورد پذیرش مراجعه کنند.


» نظر

سراب...

سلام به همه...
سلام به همه اونایی که از 3 سال پیش به اینور هنوز به این وبلاگ سر میزنن...
سال 86 و 87 همیشه سعی کردم نظر و تجربیاتم رو در اختیار همه قرار بدم ، دوست نداشتم کسی مثل من باز یک سری خاطرات تلخ رو تجربه کنه. 1 سالی میشه که 60 جور بلاگ به سبک وبلاگ ما سبز شدن و هرکدوم یک سری حرفهای تکراری و نخ نما شده رو کپی کردن و کلی افتخار میکنن...
ولی بعد از این مدت دیگه نمیخوام بیام بگم کدوم منبع رو بخونین تا ریاضی رو 100 % بزنین ! یا GMAT مخفف چیه ! کدوم استاد بهتره ، کدوم موسسه کمتر دزدی میکنه ! چه رتبه ای مجاز میشه ! کیا میرن شریف !!! یه حرف بزرگتری میخوام بزنم ، به ارزش 3 سال...
اونهایی که دل شنیدن حرف های تند و تلخ رو ندارن دیگه نخونن و تو لاک خودشون باقی بمونن ، چون میخوام حرفی برخلاف میل خیلی ها بزنم...

چرا 1 سال عمرتون رو میزارین کنکور بدین ؟ کنکوری که ممکنه هر لحظه سازمان سنجش به خاطر بی برنامگی اش عوضش کنه !؟
چرا 700 - 800 هزارتومن پول میریزین تو جیب موسسه ها و هر هفته بعد از هر آزمون غیراستانداردشون حرص میخورین ؟؟
آخرش هم میرین سرجلسه و با 1000 موضوع غیرقابل پیش بینی مواجه میشین...
نهایتا هم جوابها میاد و شبانه قبول میشین و حالا باید 6-7 میلیون پول هم بدین !!!!!!
البته اگه غیرانتقاعی قبول نشین !!!!
در ضمن روی صحبتم با اونایی هم نیست که تو فکرشون همیشه خودشون رو روزانه شریف میبینن و بیخیال این فکر نمیشن !

که چی ؟؟؟

روی صحبتم با کسانی هست که جدا دنبال علم مدیریت و MBA هستن...
شما که قراره ظرف 2-3 سال نزدیک به 10 میلیون خرج کنین ، چرا این پول رو تو یه کشور دیگه هزینه نمیکنین و این همه استرس رو حذف نمیکنین ؟ چرا تو کنکوری وارد میشین که ته تهش میرین صنعتی شریفی که تو دنیا ( در زمینه مدیریت ) اصلا مطرح نیست !!!!؟؟؟
خود من تزم رو با 2 تا از اساتید معروف دانشگاه علم و صنعت برداشتم و موضوع تزم هم کاملا مدیریت - مالی بود ، فکر میکنین این عزیزان چقدر از مدیریت سررشته دارن ؟ فکر میکنین نهایتا این تزی که شما ارائه میکنین به چه دردی میخوره ؟ آیا مقاله درست حسابی از توش در میاد ؟ من 14 ماه زحمت کشیدم روی تزم ولی نهایتا باید از یه تزی دفاع کنم که استاد راهنمام حتی حوصله نداره بخونتش !!!!!!
این درد جامعه علمی کشور ماست ، این مشکلیه که بعد از 2-3 سال باعث افسردگی و دل زدگی شما در زمینه درس و دانشگاه میشه...
چرا وقت و عمرتون رو جایی میزارین که اساتیدش برای وقت شما ارزشی قائل نیستن ؟
اون عزیزانی که تو خواجه نصیر تدریس میکنن مگه چقدر از MBA سررشته دارن ؟ چقدر خودشون کارآفرین و مبتکر بودن ؟ نه اشتباه نکنین ، خودتون رو گول نزنین ، خودتون رو با اسم دانشگاه سراسری گول نزنین ، اون استادی که داره بهتون توش درس میده ، نهایت نهایتش یه استاد درجه 2 مهندسی صنایع هست که تو مدیریت هم یه پست دولتی داشته یا اینکه فکر میکنه که خیلی مدیره !!!
نمیخوام همه اساتید رو با یه چوب بزنم ، نمیخوام کل جامعه علمی کشور رو زیر سوال ببرم ، ولی مگه تعداد آدم های با سواد این جامعه چقدر هست که ما امید داریم به پست اونها بخوریم ؟ مگه زندگی شانسیه ؟ تا حالا با یه فارغ التحصیل ام.بی.ای دانشگاه تهران حرف زدین ؟ دوست ندارین باور نکنین ولی خیلی مسخره است که بگن بهتون 1 استادشون خوب بود فقط ! اونم درس اصول بازاریابی !!!!
نمیدونم شما چی فکر میکنین و آیا اصلا با حرف من موافقین یا نه ، اما...
اما...
اما من اگه همین الان به 3 سال پیش برگردم 1 ثانیه ام رو دیگه اینقدر مفت و مجانی حروم نمیکنم ، وقتم رو با استاد هایی که توانایی راهنمایی دانشجوشون رو ندارن حروم نمیکنم... با اساتیدی که فکر میکنن مدیریت سازمان یعنی همون کتابی که دستشونه و بیشتر از اون هم چیزی برای انتقال به دانشجو ندارن...

موازی با من ، یکی از دوستان بنده به جای کنکور دادن برای ادامه تحصیل MBA ، رفت به یکی از کشور های خارجی ، من هم با همین حرف های تکراری خودمون ، خودم رو گول زدم... حالا بعد از 3 سال او چه دارد و من چه ؟ ( زیاد سخت نگیرین بگین طرف تافل داده و ... نه هیچی نداد رفت اونجا 1 ترم زبان خوند بعد سر کلاس های ام.بی.ای رفت )
2 ترم دستیار استاد بود ، تو چند کنفرانس مقاله داده ، هزینه تحصیلش خیلی کمتر از من شد ( حدود 6 میلیون ) چون دستیار بوده و حقوق میگرفته ، تو کشور دیگه ای زندگی کرده و تجربه های منحصر به فردی به دست آورده و نهایتا برای دکتری از York university پذیرش گرفته !!!!

بلند بخندین... !
واقعا افسوس داره که استاد راهنمای بنده ( از اساتید علم و صنعت ) حتی حوصله ندارن پایان نامه من رو بخونن و میگن خوبه پسر برو دفاع کن !!!!!
سال 86 ، تو بلاگم همیشه سعی میکردم حرف های نو و مفید بزنم و نمیخواستم که الکی وقت بقیه رو بگیرم و الان بعد از 2 سال اومدم بگم چی شد و من به چی رسیدم...
بخش نظرات زیر پست برای ارائه نظرات شماست ، ولی قبل از هر چیز ، قبل از اینکه ازم تعریف کنین یا اینکه نظرم رو بکوبین و خوشحال بشین که خودتون رو اثبات کردین ، یه گوشه بشینین و فکر کنین... فقط فکر کنین...
مراقب سراب ها باشین...

پیروز و سربلند باشید
کاوه احمدی شیرازی


» نظر

نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد 89

معاون سازمان سنجش از اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد در اواخر هفته آینده خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه 767 هزار و354 داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده‌اند، اظهارکرد: از این تعداد380 هزار و 125 داوطلب زن متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد بوده‌اند.
وی با اشاره به 66 کد رشته شناور در آزمون کارشناسی ارشد، گفت: 63 هزار و 195 نفر علاقمندی خود را برای شرکت در رشته دوم اعلام کرده بودند.
توکلی با اشاره به برگزاری آزمون در طی روزهای 28 تا 30 بهمن ماه 88 گفت: در آزمون کارشناسی ارشد 625 هزار و 337 نفر معادل 5/81 درصد داوطلبان متقاضی بر سر جلسه آزمون حضور داشتند.
معاون سازمان سنجش با بیان اینکه در آزمون کارشناسی ارشد 213 هزار و 69 نفر مجاز به انتخاب رشته شدند گفت: حدود 34 درصد حاضرین مجاز به انتخاب رشته بودند و 8 هزار و 951 نفر در دو کد رشته امتحانی مجاز به انتخاب رشته شدند که در نهایت نتایج نهایی این آزمون اواخر هفته آینده اعلام و پذیرفته شدگان باید بنا بر اطلاعیه سازمان سنجش بر اساس زمان اعلامی برای ثبت نام به دانشگاه یا موسسه مورد پذیرش مراجعه کنند.


» نظر

دانشگاه صنعتی امیرکبیر در دوره MBA تکنولوژی دانشجو می پذیرد


دانشگاه صنعتی امیرکبیر با برگزاری همزمان آزمون در سه منطقه بندرعباس، ماهشهر و تهران در دوره MBA تکنولوژی دانشجوی کارشناسی ارشد می پذیرد.
خبر اصلاحی:

داوطلبان شرکت در این دوره تا 31 مرداد فرصت دارند به صورت اینترنتی در آزمون ثبت نام کنند پیش از این فرصت ثبت نام 22 مرداد ماه اعلام شده بود.

آزمون کتبی روز چهارشنبه سوم شهریور همزمان در سه منطقه تهران در دانشگاه صنعتی امیرکبیر، ماهشهر در واحد دانشگاهی ماهشهر دانشگاه صنعتی امیرکبیر و بندرعباس در پردیس آموزشی، پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود و کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت 8 تا 13 در محلهای برگزاری آزمون توزیع می شود.


به گزارش خبرگزاری مهر، آزمون ورودی از طریق سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود و داوطلبان شرکت در این دوره تا 22 مرداد فرصت دارند به صورت اینترنتی و با ورود به سایت دانشگاه امیرکبیر در آزمون ثبت نام کنند و با مراجعه به آدرس الکترونیکی دانشگاه از جزئیات این دوره مطلع شوند.دوره MBA تکنولوژی حداکثر سه ساله بوده و مدرک رسمی MBA به افرادی که دوره را به طور کامل بگذرانند، اعطا می شود.دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی مورد قبول وزارت علوم یا وزارت بهداشت، قبولی در آزمون و پرداخت شهریه بر اساس مصوبه هیئت امنای دانشگاه صنعتی امیرکبیر از شرایط پذیرش در این دوره است.آزمون ورودی در دو مرحله برگزار می شود و مرحله اول به صورت کتبی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور بود و مرحله دوم از طریق مصاحبه و بررسی پرونده پذیرفته شدگان آزمون کتبی خواهد بود.داوطلبان با توجه به شهر انتخابی در هنگام ثبت نام باید به یکی از مکانهای توزیع کارت و برگزاری آزمون مراجعه کنند جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارائه اصل فیش واریزی و همراه داشتن کارت شناسایی معتبر( کارت ملی یا شناسنامه) و یک قطعه عکس الزامی است.آزمون به صورت تستی و با درنظر گرفتن نمره منفی است. همراه داشتن ماشین حساب علمی متعارف غیرقابل برنامه ریزی بلامانع است و همراه داشتن تلفن همراه (حتی به صورت خاموش) در جلسه آزمون ممنوع است.
آزمون کتبی روز پنجشنبه 28 مرداد ماه همزمان در سه منطقه تهران در دانشگاه صنعتی امیرکبیر، ماهشهر در واحد دانشگاهی ماهشهر دانشگاه صنعتی امیرکبیر و بندرعباس در پردیس آموزشی، پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

» نظر
<      1   2