سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمان تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد 90 هفته آینده اعلام میشود

معاون سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ظرفیت و شرایط تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی هفته آینده اعلام می‌شود.

سید جلال طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان اینکه هنوز ظرفیت نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مشخص نیست، اظهار کرد: شرایط تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد تا هفته آینده از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی‌ www.sanjesh.org  اعلام می‌شود.

وی در خصوص شرایط شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت نیز گفت: داوطلبانی که در آزمون مجاز شده‌اند اما پذیرفته نشده‌اند پس از مهلت انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت، باید بر اساس اولویت علاقه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.


» نظر

نتایج تکمیل ظرفیت کنکور ارشد آزاد 90 هفته آینده اعلام می شود

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: نتایج نهایی تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد هفته نخست مهرماه از سوی مرکز آزمون این دانشگاه اعلام می شود.

عبدالله سجادی جاغرق در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: نتایج نهایی تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی اوایل هفته آینده بر روی سایت مرکز آزمون این دانشگاه به نشانی www.azmoon.com منتشر می شود.

وی پیش از این درباره جزئیات تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد گفته بود: تمام واحدهای دانشگاه آزاد در حال ارسال تقاضای خود برای تکمیل ظرفیت به مرکز آزمون هستند و چون هنوز ظرفیت دقیق نهایی نشده است، باید گفت این مرحله از پذیرش در دست بررسی است.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد درباره احتمال افزایش یا کاهش پذیرش در مرحله اعلام تکمیل ظرفیت، تاکید کرد: با توجه به درخواست واحدها که هنوز در حال ارسال است، نمی توان درباره افزایش یا کاهش پذیرش داوطلبان در مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد اظهار نظر کرد.

به گزارش مهر، در آزمون کارشناسی ارشد سال 90 دانشگاه آزاد، 34 هزار نفر در یک هزار و 651 کد رشته محل پذیرفته شدند که از این تعداد 57 درصد داوطلبان مرد و 43 درصد زن هستند و حدود 3 هزار نفر هم در بخش بدون آزمون پذیرفته شده اند.

======================================

مشاهده کارنامه های نهایی ام.بی.ای نهایی 90


» نظر

همایش رایگان داوطلبین رشته MBA

زمان:پنج شنبه  7 مهر ماه(زمان دقیق اعلام خواهد شد)

مکان :دانشگاه صنعتی شریف(در صورت تغییر مکان برگزاری همایش تا  شنبه26 شهریور اطلاع رسانی خواهد شد)

از رتبه های برتر کنکور 90(زیر 100) و همچنین استاد آقاسی  جهت سخنرانی دعوت به عمل آمده است.

با توجه به ظرفیت محدود(50 نفر) لطفا از قبل ثبت نام کرده و از حضور بدون هماهنگی در محل برگزاری همایش جدا خودداری فرمایید.

در صورت تمایل جهت شرکت در این گردهمایی به وبلاگ http://www.mbateam.mihanblog.com/ مراجعه نمایید


» نظر

ثبت نام قبولیهای کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 90+زمان تکمیل ظرفیت

ثبت نام کلاسهای کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از امروز شنبه آغاز شده و به مدت دو روز ادامه دارد، همچین کلاسهای درس این مقطع در دانشگاه آزاد از اول مهرماه شروع می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از امروز شنبه 19 شهریورماه آغاز شد و تا روز دوشنبه 21 شهریورماه ادامه دارد همچنین کلاسهای درس از اول مهرماه آغاز می شود.
برخی رشته های کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در بیش از یک واحد دانشگاهی در تهران دایر است. داوطلبانی که یکی از این رشته ها را انتخاب کرده اند با اولویت نمره کل، رعایت حد نصاب قبولی و در حد ظرفیت پذیرش، ابتدا در واحد دانشگاهی انتخابی و در صورت عدم پذیرش در دیگر واحدهای دانشگاهی مستقر در تهران گزینش شده اند.
سنوات تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته به ویژه برای مشمولان 3 سال است و به هیچ وجه قابل افزایش نیست.
همچنین نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، هفته آخر شهریورماه از سوی مرکز آزمون این دانشگاه اعلام می شود.

به گزارش مهر، در آزمون کارشناسی ارشد سال 90 دانشگاه آزاد، 34 هزار نفر در یک هزار و 651 کد رشته محل پذیرفته شدند که از این تعداد 57 درصد داوطلبان مرد و 43 درصد زن هستند و حدود 3 هزار نفر هم در بخش بدون آزمون پذیرفته شده اند.


» نظر

نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد : 11 شهریور

معاون سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور تا روز جمعه 11 شهریور ماه خبر داد.

سید جلال طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در فاصله زمانی هشتم تا 11 شهریور ماه اعلام می‌شود، اظهار کرد: نتایج آزمون کارشناسی ارشد از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی http://www.sanjesh.org   اعلام می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت پذیرش در این آزمون، از پذیرش حدود 85 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد خبر داد.
معاون سازمان سنجش در خاتمه با اشاره به رقابت 951 هزار و 813 داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ، گفت: حدود 278 هزار داوطلب در آزمون امسال برای انتخاب رشته مجاز شده‌ بودند که از این تعداد حدود 85 هزار داوطلب پذیرفته می‌شوند.


» نظر

نتایج کنکور ارشد 90 هفته آینده منتشر می شود/ پذیرش 85 هزار نفر

قائم مقام سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد سال 90 گفت: نتایج کنکور ارشد اواخر هفته آینده منتشر می شود.

دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: نتایج کنکور در مقطع کارشناسی ارشد هفته آینده در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

وی افزود: ظرفیت دانشگاهها 75 هزار نفر برای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد است و با احتساب پذیرش استعدادهای درخشان با آزمون و بدون آزمون 85 هزار نفر در نهایت پذیرفته می شوند.

خدایی یادآور شد: میزان پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاهها نسبت به سال گذشته 64 درصد رشد داشته است.

گفتنیست کنکور کارشناسی ارشد سال 90 در 142 کد رشته امتحانی و در روزهای 27 تا 29 بهمن ماه برگزار شده و 870 هزار نفر در این آزمون شرکت کردند.

منبع خبر


» نظر