سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهلت ثبتنام آزمون کارشناسی ارشد مجدد تمدید نمیشود

معاون سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد تا ساعت 24 امشب، گفت: مهلت مذکور به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.سید جلال طباطبایی در گفت‌گو با خبرنگار «صنفی آموزشی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: تا این لحظه بالغ بر 750هزار نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.
وی با اشاره به آغاز مهلت اصلاح اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد از روز یکشنبه 29 آبان ماه، افزود: داوطلبان می‌توانند تا اول آذر نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.


» نظر

تمدید مهلت ثبت نام آزمون ارشد91

معاون سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد تا ساعت 24 روز سه‌شنبه یکم آذر ماه خبرداد.

دکتر خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار«صنفی آموزشی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان اینکه تا این لحظه بالغ بر750 هزار نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: داوطلبان می‌توانند در فرصت تعیین‌ شده علاوه برثبت‌نام نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

وی درخصوص تمدید مجدد آزمون کارشناسی ارشد گفت: با توجه به تقاضای بالای داوطلبان که در پرداخت اینترنتی مشکل داشتند، بنابراین مهلت ثبت‌نام آزمون تا روز سه‌شنبه یکم آذر ماه تمدید شد که البته مشکل پرداخت اینترنتی به سازمان سنجش ارتباط ندارد.


» نظر

سایت ثبت نام آزمون ارشد 91 امشب بسته میشود

سایت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد امشب بسته می‌شود
معاون سازمان سنجش:
بیش از 300 هزار نفر در آزمون ثبت‌نام کردند

معاون سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به پایان مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد در ساعت 24 روز سه‌شنبه 24 آبان ماه، گفت: سایت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد از ساعت 24 امشب بسته می‌شود.
ابراهیم خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار  (ایسنا)، اظهار کرد: تاکنون بالغ بر 300 هزار متقاضی در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.


» نظر

ثبتنام آزمون کارشناسی ارشد 91 از سهشنبه...

معاون سازمان سنجش به ایسنا خبرداد:
برگزاری آزمون بدون تغییر در 26 بهمن
امکان اصلاح مشخصات ثبت‌نامی در آذر

معاون سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از روز سه‌شنبه 17 آبان ماه خبر داد.

سید جلال طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد طی روزهای 17 الی 25 آبان ماه به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی http://sanjesh.org  انجام می‌شود.

وی با اشاره به امکان خرید اینترنتی کارت اعتباری ثبت‌نام از طریق سایت سازمان سنجش، افزود: هزینه کارت اعتباری ثبت‌نام در آزمون هر کد رشته امتخانی 14 هزار و 300 تومان است.

به گفته طباطبایی، داوطلبانی که متقاضی ثبت‌نام در دانشگاه‌های پیام نور و غیرانتفاعی و غیر دولتی هستند باید علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ 4 هزار و 600 تومان اقدام کنند.

 

برگزاری آزمون بدون تغییر در 26 بهمن

 

امکان اصلاح مشخصات ثبت‌نامی در آذر

معاون سازمان سنجش با اشاره به تقویم آزمونی کارشناسی ارشد 91 اظهار کرد: آزمون کارشناسی ارشد در روزهای 26 تا 28 بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آغاز زمان اصلاح اطلاعات ثبت‌نامی آزمون کارشناسی ارشد، گفت: داوطلبان می‌توانند تا اول آذر ماه نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

به گفته معاون سازمان سنجش، کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد طی روزهای 23 تا 25 بهمن ماه به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش توزیع می‌شود.

طباطبایی همچنین با بیان اینکه نتایج اولیه آزمون در دوم خرداد ماه اعلام می‌شود، گفت: انتخاب رشته داوطلبانی که در آزمون مجاز می‌شوند نیز در همین پروسه زمانی انجام می‌شود.

وی از اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد در محدوده زمانی 11 تا 13 شهریور ماه خبر داد و در عین حال اظهار کرد: پذیرفته‌شدگان دوره روزانه آزمون سال گذشته حق ثبت‌نام در این آزمون را ندارند.

معاون سازمان سنجش در خاتمه در خصوص چگونگی برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 91، افزود: فرایند برگزاری آزمون امسال نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است.


» نظر

جزئیات ثبت نام کنکورکارشناسی ارشد

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال 90 گفت: دفترچه راهنمای شرکت در آزمون تحصیلات تکمیلی سال 91 از 11 آبان 90 بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.دکتر سید جلال طباطبایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد از ساعت 9 صبح روز سه شنبه 17 آبان آغاز می شود و تا ساعت 24 روز چهارشنبه 25 آبان ماه ادامه دارد و ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود.وی خاطرنشان کرد: کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد از روز 23 تا 26 بهمن به صورت اینترنتی توزیع شده و آزمون کارشناسی ارشد سال 91 در روزهای 26 تا 28 بهمن‌ماه 90 برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد از روز 23 تا 26 بهمن به صورت اینترنتی توزیع شده و آزمون کارشناسی ارشد سال 91 در روزهای 26 تا 28 بهمن‌ماه 90 برگزار می شود.طباطبایی یادآور شد: داوطلبانی که علاقمند به شرکت در هفدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان هستند نیز می توانند در زمان ثبت نام در آزمون علاقمندی خود را اعلام کنند.وی با اشاره به تعداد کد رشته های امتحانی کنکور کارشناسی ارشد سال 91 گفت: در این دوره از آزمون 137 کد رشته امتحانی وجود دارد و 64 کد رشته نیز به صورت شناور در آزمون قرار دارند.

معاون سازمان سنجش اظهار داشت: گروه علوم انسانی شامل 50 کد رشته است که از این تعداد 14 کد رشته شناور هستند، گروه علوم پایه شامل 15 کد رشته است که از این تعداد 9 کد رشته شناور هستند و گروه علوم فنی – مهندسی شامل 29 کد رشته است که از این تعداد 18 کد رشته شناور هستند.

وی اضافه کرد: گروه کشاورزی شامل 25 کد رشته است که از این تعداد 9 کد رشته شناور هستند، گروه هنر شامل 12 کد رشته است که از این تعداد 8 کد رشته شناور هستند و گروه دامپزشکی شامل 6 کد رشته است که از این تعداد 6 کد رشته شناور هستند.


» نظر

نتایج تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد 90 اعلام شد

مشاهده نتایج:

http://www3.sanjesh.org/Arshad90/Bors_Tak_M2/index.php

 

داوطلبان می توانند با استفاده از اطلاعات کارت ثبت نامی و یا شماره پرونده و کد رهگیری از نتیجه آزمون مطلع شوند.

همزمان با فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی کد رشته‌های امتحانی تکمیل ظرفیت و ظرفیتهای جدید، معرفی شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مراحل مصاحبه دوره‌های بورسیه، شرایط خاص، مجازی و بین الملل آزمون کارشناسی ارشد سال 90 نیز اعلام شده است.

فهرست اسامی از طریق سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org اعلام شده و اطلاعیه تکمیلی این سازمان در خصوص زمان ثبت نام و برگزاری مصاحبه برای معرفی شدگان چند برابر ظرفیت در سایت اعلام می شود.

32 هزار و 480 نفر در تکمیل ظرفیت ثبت نام کرده بودند که از این تعداد 3 هزار و 570 نفر در مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته شدند


» نظر

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 91 از 17 آبان

معاون سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد 91 از 17 آبان ماه خبر داد.

سید جلال طباطبایی در گفت‌وگو با (ایسنا)، با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از 17 آبان ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org ، گفت: مهلت ثبت‌نام داوطلبان تا 25 آبان ماه ادامه دارد.

وی در ادامه از اعلام نتایج نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد 90 در روز سه‌شنبه 26 مهر ماه خبر داد و افزود: حدود 32 هزار و500 داوطلب در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد انتخاب رشته کرده‌اند که حدود 3 هزار و 500 نفر پذیرفته شده‌اند.

معاون سازمان سنجش اظهار کرد: اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت نیز برای شرکت در مراحل مصاحبه در دوره‌های بورسیه، شرایط خاص، مجازی و بین‌الملل روز سه‌شنبه اعلام می‌شود.


» نظر

آغاز انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد 90 از فردا

انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته از فردا آغاز می‌شود.
به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد سال‌ 1390از ساعت 12 ظهر فردا روز یکشنبه 10 مهر ماه آغاز می‌شود.
بر این اساس داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد مجاز شده‌اند باید برای شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت و انجام انتخاب رشته به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند.
همچنین، کارنامه نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل از طریق سایت سازمان سنجش منتشر شد.

افزایش ظرفیت پذیرش تکمیل ظرفیت کنکور ارشد/ پذیرش در 391 کدرشته

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آغاز تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد سال 90 از 9 مهر ماه گفت: ظرفیت پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد افزایش یافت.
دکتر سید جلال طباطبایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با افزایش کد رشته های پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت از تعداد 302 به 391 کد رشته میزان پذیرش نیز افزایش یافته است.

وی یادآور شد: با افزایش 89 کد رشته جدید، 716 نفر نیز به ظرفیت پذیرش اضافه شد و در نهایت سه هزار و 120 نفر در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال 90 پذیرفته می شوند.
طباطبایی گفت: تمامی داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد سال 90 می توانند از 9 تا 13 مهرماه جاری با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور برحسب مورد نسبت به انتخاب کد رشته های موجود که در سایت قرار می گیرند، اقدام کنند.وی افزود: افرادی که در دانشگاهها نیز ثبت نام کرده اند می توانند در فرآیند انتخاب رشته شرکت کنند اما در صورت قبولی در کد رشته های جدید، قبولی قبلی آنها لغو می شود.معاون سازمان سنجش اضافه کرد: پس از انتخاب رشته داوطلبان در فرآیند تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد سال 90، پاسخ انتخاب رشته در مهرماه جاری اعلام می شود دانشگاهها مختار هستند نیمسال پذیرش برای این دسته از دانشجویان را نسبت به امکانات موجود در دانشگاهها نیمسال اول یا نیمسال دوم اعلام کنند.وی تاکید کرد: داوطلبانی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته شده نهایی در یکی از کدرشته محلهای بورسیه و یا شرایط خاص اعلام شده است حق انتخاب کد رشته در فرآیند تکمیل ظرفیت را ندارند. همچنین کد رشته محل هایی که دارای آزمون های عملی یا تشریحی هستند باید منحصراً از سوی داوطلبانی که پیش از این در آزمون عملی و تشریحی شرکت کرده اند، انتخاب شود.به گزارش مهر، کنکور کارشناسی ارشد سال 90 در 142 کد رشته امتحانی و در روزهای 27 تا 29 بهمن ماه برگزار شد و 870 هزار نفر در این آزمون شرکت کردند و در نهایت 85 هزار نفر در این دوره پذیرش شدند.


» نظر

نتایج تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد اعلام شد.

بالاخره پس از چندین بار تاخیر در اعلام نتایج، کارنامه تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی‌در سایت قرار گرفت.

برای اطلاع از نتایج آزمون به آدرس http://azmoon.com مراجعه فرمایید.


» نظر
   1   2      >