• وبلاگ : برترين وبسايت رشته ام.بي.اي و مديريت اجرايي
  • يادداشت : يك ايراني
  • نظرات : 5 خصوصي ، 30 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حيران 
    سلام. اينم تراژدي مملکت ما. آقاي رضايي در دور قبل هم گفت تا آخرش مي مانم ولي يکهو قبل از انتخابات انصراف داد. اينم از الانش که اعلام کرده بود من تا آخرش مي مانم. به صراحت گفت :من از يک راي ملت نمي گذرم ! اين را بخوانيد و گريه کنيد.

    محسن رضايي كانديداي دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در نامه‏اي به دبير شوراي نگهبان، انتخابات 22 خرداد را حماسه‏اي بي نظير خواند و انصراف خود را از پيگيري شكايت‏هاي مطرح شده پيرامون نحوه شمارش آراء اعلام كرد.

    متن نامه محسن رضايي بدين شرح است:
    حضرت آيت الله جنتي
    دبير محترم شوراي نگهبان
    سلام عليكم؛

    احتراماً به استحضار ميرساند؛ طبق روال قانوني، دغدغه‏ها و شكايات مربوط به انتخابات 22 خرداد را كه حماسه‏اي بي نظير و نمود بارز مردمسالاري ديني در نظام مقدس جمهوري اسلامي بود، در روزهاي گذشته به آن نهاد محترم كه مرجع رسيدگي قانوني به شكايات است، منعكس نموده و در اين پيگيري نيز جدي بودم. اما با توجه به محدوديت زماني، اكنون كه وضعيت سياسي - امنيتي و اجتماعي كشور وارد شرايط حساس و تعيين كننده‏اي شده كه از نتايج انتخابات مهم‏تر مي‏باشد، لذا وظيفه مي‏دانم خود و ديگران را به كنترل وضعيت فعلي ترغيب نمايم و از آنجا كه عهدي با خداي خود بسته‏ام تا همواره سربازي فداكار براي انقلاب اسلامي، رهبري و مردم باشم، بدينوسيله انصراف خود را از پيگيري شكايت‏هاي مطرح شده اعلام مي‏دارم.

    محسن رضايي
    2/4/ 88