• وبلاگ : برترين وبسايت رشته ام.بي.اي و مديريت اجرايي
  • يادداشت : نتايج
  • نظرات : 2 خصوصي ، 131 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    +

    سلام مجيدآقا واقعا اعتراض فايده نداره؟
    تجمع دوباره معترضان آزمون کارشناسي ارشد مقابل سازمان سنجش

    اعتراض به نتايج آزمون کارشناسي ارشد در مقابل سازمان سنجش

    همچنان ادامه دارد. روز گذشته حدود 100 نفر از داوطلبان آزمون کارشناسي ارشد که به رتبه ها و درصدهاي اعلام شده و همچنين به کليد جواب هاي منتشرشده اعتراض داشتند، در ادامه تجمع دوروزه خود براي دومين روز مقابل سازمان سنجش تجمع کردند. تعدادي از داوطلبان معترض با حضور در دفتر روزنامه اعتماد با تشريح اتفاقات افتاده و برخورد نيروي انتظامي براي متفرق کردن معترضان گفتند؛ با وجود اعتراض ها هيچ کدام از مسوولان سازمان سنجش حاضر به پاسخگويي نبودند. آنها در پاسخ به معترضان براي اشتباه بودن کليد جواب ها وعده دادند کليد نهايي تا دو هفته ديگر منتشر مي شود. اين در حالي است که در حال حاضر يک کليد منتشر شده و بر اساس آن به معترضان جواب داده مي شود.


    يکي از اين معترضان با بيان اينکه درصدهاي اعلام شده داوطلبان آزمون کارشناسي ارشد اشتباه است، گفت؛ تعدادي از داوطلبان در زمان آزمون درسي را سفيد گذاشته و هيچ تستي را پاسخ نداده اند اما در اعلام نتايج از آن درس نمره 40 درصدي گرفته اند. در عوض تعدادي از داوطلبان نيز وجود دارند که از درسي مطمئن هستند امتياز خوبي مي آورند اما هيچ امتيازي نگرفته اند. يکي ديگر از اين داوطلبان با مشکوک ارزيابي کردن نتايج اعلام شده درباره دلايل اعتراض خود گفت؛ در يکي از دروس به چند سوال جواب داده ام اما در کمال تعجب درصد اين درس در کارنامه من صفر درج شده است در حالي که اگر به تمام سوالات هم پاسخ اشتباه داده باشم، بايد درصد منفي براي من در نظر گرفته مي شد نه درصد صفر.

    از سوي ديگر معاون سازمان سنجش آموزش کشور در پاسخ به اعتراض برخي داوطلبان کنکور کارشناسي ارشد به نتايج اوليه اين کنکور با بيان اينکه نمره داوطلبان کنکور توسط ماشين داده مي شود، گفت؛ 99 درصد اعتراضات مرتبط با نمره داوطلبان بي مورد است.

    به گزارش مهر ابراهيم خدايي افزود؛ اعتراض به نتيجه کنکور کارشناسي ارشد مانند روال سال هاي گذشته و طبيعي است و از روز گذشته که نتايج روي سايت سازمان سنجش قرار گرفته اعتراضات ارائه شده از سوي داوطلبان دريافت و ظرف دو تا سه هفته آينده به آنها پاسخ داده مي شود. وي با تاکيد بر اينکه سازمان نمي تواند به صورت حضوري پاسخگوي داوطلبان و اعتراضات شان باشد، گفت؛ سيستم سازمان سنجش مکتوب و اينترنتي است و داوطلبان بايد اعتراضات و درخواست هاي خود را به صورت مکتوب و اينترنتي براي سازمان ارسال کنند.

    معاون سازمان سنجش آموزش در پاسخ به اعتراض برخي از داوطلبان کنکور کارشناسي ارشد مبني بر عدم انتشار کليد نهايي سوالات کنکور گفت؛ سال گذشته نيز کليد نهايي منتشر نشد و شرايط اعلام نتيجه کنکور ارشد امسال مانند سال گذشته است. اين اعتراضات در حالي قوت پيدا مي کند که از فردا مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد آغاز مي شود.

    معاون سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به نحوه انتخاب رشته در آزمون کارشناسي ارشد سال 88 گفت؛ داوطلبان مجاز به انتخاب رشته مي توانند تا 50 کد رشته را در اين آزمون انتخاب کنند و در اين ميان مي توانند انتخاب رشته در روش هاي آموزش محور و آموزشي پژوهشي را بدون اولويت انجام دهند.

    حسين توکلي با بيان اينکه دفترچه هاي انتخاب رشته از فردا در مراکز پستي سراسر کشور توزيع خواهد شد و هم اکنون نيز روي سايت اينترنتي سازمان سنجش وجود دارد، اظهار کرد؛ مهلت انتخاب رشته داوطلبان از فردا آغاز مي شود و تا 10 خردادماه ادامه خواهد داشت.

    وي با اشاره به ظرفيت پذيرش دانشجوي کارشناسي ارشد با شيوه آموزش محور گفت؛ دو هزار و 964 داوطلب از طريق آزمون کارشناسي ارشد در شيوه آموزش محور پذيرفته مي شوند.
    پاسخ

    اينو كه خوندم يكم اميدوار شدم! شايد به خاطر انتخاباتم كه شده يه حركتي بكنند! ولي حضوري خيلي بهتر از كتبي و اينترنتيه