• وبلاگ : برترين وبسايت رشته ام.بي.اي و مديريت اجرايي
  • يادداشت : اخبار كنكور
  • نظرات : 0 خصوصي ، 29 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + كاوه 
    محروميت يک تا 10 ساله داوطلبان موبايل دار از کنکور کارشناسي ارشد
    بر اساس آيين نامه تخلف و تقلب آزمون هاي سراسري مصوب مجلس شوراي اسلامي به طور کلي همراه داشتن موبايل به جلسه آزمون ممنوع است و داشتن موبايل خاموش محروميت يک سال و موبايل روشن نيز محروميت يک تا 10 سال از آزمون را به دنبال دارد.
    دکتر ابراهيم خدايي در گفتگو با خبرنگار مهر با بيان اينکه استفاده از ماشين حساب نيز ممنوع است گفت: به همراه داشتن هر گونه لوازم الکترونيکي به جلسه آزمون کارشناسي ارشد تخلف و تقلب محسوب مي شود و با داوطلب متخلف بر اساس تصميم کميته تخلف و تقلب کنکور برخورد مي شود.

    معاون سازمان سنجش با اشاره به سهميه هاي کنکور کارشناسي ارشد 86 گفت: دو نوع سهميه آزاد و رزمندگان در کنکور کارشناسي ارشد اعمال مي شود که سهميه رزمندگان 20 درصد کل سهميه است و داوطلبان داراي اين سهميه بايد 80 درصد حد نصاب آخرين فرد قبولي در آزمون را به دست آورده باشند.

    وي اظهار داشت: علاوه بر اين دانشجويان ممتاز نيز مي توانند با کسب 90 درصد از نمره آخرين فرد قبولي در آزمون به دوره کارشناسي ارشد راه يابند. سهميه دانشجويان ممتاز نيز در هر رشته محل يک نفر است.



    خدايي به تأثير معدل در کنکور کارشناسي ارشد گفت: تا کنون سهم معدل در آزمون کارشناسي ارشد مانند سال هاي گذشته و معادل 20 درصد در نظر گرفته شده است که اجراي تغيير در اين موضوع به اطلاع داوطبان مي رسد.

    وي خاطر نشان کرد: معدل در سال هاي گذشته از طريق آزمون هاي آ. ت.ت بررسي مي شد که از امسال اين آزمون ها حذف شده است.

    معاون سازمان سنجش با بيان اينکه ظرفيت هاي کنکور کارشناسي ارشد 86 نسبت به سال گذشته افزايش داشته است، گفت: تقاضانامه هاي مربوط به ظرفيت کارشناسي ارشد سال آينده تاکنون از سوي دانشگاه هاي نهايي نشده است اما طبق برنامه هاي وزارت علوم مقرر شده است 30 هزار پذيرش دانشجو در آزمون کارشناسي ارشد صورت گيرد.

    وي اضافه کرد: افزايش ظرفيت با هماهنگي وزارت علوم و دانشگاه ها صورت مي گيرد و سازمان سنجش در اين زمينه به تنهايي تصميم گيري نمي کند.