• وبلاگ : برترين وبسايت رشته ام.بي.اي و مديريت اجرايي
  • يادداشت : EMBA
  • نظرات : 7 خصوصي ، 38 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    اول: اين مطلب كاملا تحليلي است. بنابراين مو لا درزش مي رود.از طرفي بنده هيچ فاميل و دوست و آشناي درجه يك و دو و سه و ... در سازمان سنجش و توابعش ندارم و هرگونه مشابهت اسمي با اينجانب حتي در نهاد آبدارخانه آن سازمان فخيمه ،شديدا تكذيب مي شود.

    دوم:با اين وجود درتحليل ها سعي كردم از مدار واقع بيني خارج نشوم و روندهاي گذشته و عقلانيت را در نظر بگيرم.و الا مي شود ادعا كرد كه شريف ظرفيتش را دوبرابر مي كند و يا كلا حذف.

    سوم: مهمترين هدفم اين است كه اگر كسي در خوشبينانه ترين حالت به خواسته اش نمي رسد بي خودي وقتش را تلف نكند و به فكر سال بعد و يا... باشد.چرا كه با وجود دروس پايه اي مثل زبان و رياضي كه در ام بي اي مي آيد مي شود از الان با مطالعه اي مستمر و پايه اي و حتي خواندن آمار و معادلات و در صورت لزوم شركت در كلاس كنكور آنها را تقويت كرد و ريسك تصميمات غير مترقبه اي كه پارسال يك نوعش دامنگير داوطلبان شد را كاهش داد.

    چهارم: آقا كاوه و مجيد و رضاي مدير اين حق را دارند كه هر جا لازم دانستند اين نوشته را عوض كنند البته با رعايت نامشان تا سوء برداشت نشود.

    پنجم: اين تحليل شامل دو بخش ميزان ظرفيت و درصدهاي شركت كنندگان هست كه به 3 بخش خوشبينانه و واقع گرايانه و بدبينانه تقسيم شده است.

    ششم:

    ظرفيت سال گذشته در ام بي اي بدين صورت بود:

    روزانه

    شريف 50 تهران 12 شاهرود 7 مالك 10

    شبانه

    شريف 50 (با شرطي خاص) تهران 9 شاهرود 3 مالك 5

    غير انتفاعي

    تهران(كيش) 20 مازندران 15 (+4) كيش 15 (+7) علم و فرهنگ 15 تبريز 15

    كه مواردي كه در پرانتز آمده و دو دانشگاه علم و فرهنگ و تبريز در تكميل ظزفيت رخ داده