سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تکمیل ظرفیت آزاد و سراسری و خبر دانشگاه پیام نور

فهرست تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد (پذیرش نوبت دوم) دانشگاه آزاد منتشر شد

دکتر ناصر اقبالی با اعلام این خبر گفت: قبول شدگان می توانند از روز شنبه مورخ 28 مهر ماه تا دوشنبه مورخ 30 مهر ماه به واحدهای پذیرفته شده مراجعه کنند.

وی در مورد مدارک مورد نیاز برای ثبت نام گفت: پذیرفته شدگان در هنگام ثبت نام باید اصل مدرک کارشناسی معتبر به انضمام ریز نمرات این دوره به قید معدل، یا گواهی موقت مورد تایید دانشگاه محل تحصیل، اصل شناسنامه و دو برگ فتوکپی از تمام صفحات آن، اصل کارت ملی و یک برگ فتوکپی از آن، شش قطعه عکس 4×3 (برای برادران مشمول 12 قطعه) و مدرکی که وضعیت نظام وظیفه برادران را مشخص کند به هرماه داشته باشند.

دکتر اقبالی با بیان اینکه برخی از رشته ها در بیش از یک واحد دانشگاهی در تهران ارائه می شود، گفت: داوطلبانی که یکی از این رشته ها را انتخاب کرده اند با اولویت نمره کل، رعایت حد نصاب قبولی و ظرفیت پذیرش، ابتدا در واحد دانشگاهی خود و در صورت عدم پذیرش در دیگر واحدهای دانشگاهی مستقر در تهران گزینش شدند که در کنار کد واحد دانشگاهی محل پذیرش این داوطلبان حرف "ت" درج شده است.

وی در ادامه افزود: همچنین در کنار کد واحد دانشگاهی داوطلبانی که به علت تکمیل ظرفیت واحد دانشگاهی انتخاب خود، توسط دانشگاه در واحد دانشگاهی دیگر پذیرفته شده اند، حرف "د" درج شده است.

==========
نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سراسری هفته اول آبان ماه اعلام می شود.

سازمان سنجش آموزش کشور نتایج تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد 86 را در هفته اول آبان ماه منتشر می کند.
در مرحله تکمیل ظرفیت که انتخاب رشته آن از 17 تا 23 مهرماه انجام پذیرفت حدود 1000 ظرفیت جدید از سوی دانشگاه ها به سازمان سنجش اعلام شده بود.

=========
آغاز ثبت نام دوره‌های فراگیر جدید پیام نور از دی ماه

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور گفت: ثبت نام دوره های فراگیر جدید در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در تمام رشته ها از دی ماه آغاز می شود.
دکتر ابوالحسنی معاون آموزشی دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در دوره قبل فراگیر رشته های علوم انسانی، فنی و مهندسی و IT به صورت چند بخشی ارائه می شدند که در دوره جدید تمام رشته های فراگیر به صورت چند بخش ارائه خواهند شد.

وی همچنین از آغاز مصاحبه رشته دکتری پیام نور از صبح امروز خبر داد : مصاحبه عملی پذیرفته‌ شدگان مرحله اول دوره دکتری فراگیر پردیس تحصیلات تکمیلی پیام نور مرکزی بر اساس رشته‌ های مختلف از امروز آغاز شد و تا 30 مهر ادامه دارد.

 

کاوه


 


» نظر