سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چند خبر روز...

 بانک سوالات آزمون کارشناسی ارشد امسال عملیاتی می شود :

معاون تحقیقات، آزمون و ارزشیابی آموزشی سازمان سنجش از عملیاتی شدن بانک سوالات کنکور کارشناسی ارشد در سال جاری خبر داد.
دکتر محمد محمدی اقدم با اشاره به اینکه بانک سوال در سال گذشته در راستای مکانیزه شدن سازمان سنجش طراحی شده بود گفت: در سایت آزمون سازی سازمان سنجش بخشی طراحی شده است که بر اساس آن اساتید سراسر کشور می توانند طراح سوالات آزمون کارشناسی ارشد باشند.
وی با بیان اینکه تمامی اساتید کشور توانایی طراحی سوالات آزمون کارشناسی ارشد را دارند افزود: سالهای قبل امکان کمتری برای همکاری اساتید دانشگاه های شهرستان در طراحی سوالات آزمون کارشناسی ارشد وجود داشت.
معاون تحقیقات سازمان سنجش افزود: سالهای قبل طراحی سوال توسط اساتید به صورت نامه ای و حضوری بود که این نوع طراحی سوال محدود به زمان اندکی میشد در حال که امسال قید زمان و مکان حذف شده است و اساتید می توانند از هر نقطه کشور و در هز زمانی که امکان طراحی سوال دارند سوالات خود را طراحی و ارسال کنند.
وی اظهار کرد: در بخش آزمون سازی سازمان سنجش تیم های تخصصی ده نفره سوالات ارائه شده را ارزیابی می کنند.

 ((( خوب ، به سلامتی ، اساتید شهرستان ها هم طراح میشن !!! ، من خودم شهرستان درس خوندم ، متاسف شدم برای کنکور ارشد ! چه بانک غنی و پر محتوایی رو اضافه کردن !!! )))

======
((( گویا دوستان خبر زیر رو با خبر تکمیل ظرفیت اشتباه گرفتن ، کسی هست در مورد تکمیل ظرفیت چیزی شنیده باشه تا به بقیه اعلام کنه ؟ من فقط همین خبر رو شنیدم که بی ربطه )))

نتایج برخی رشته های کنکور کارشناسی ارشد 86 دانشگاه آزاد 17مهر اعلام می شود :

اسامی پذیرفته شدگان برخی رشته های دکتری ، کارشناسی ارشد و کارشناسی 1386 دانشگاه آزاد اسلامی 17 مهرماه اعلام می شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، اسامی پذیرفته شدگان رشته های الهیات و معارف اسلامی - فقه و مبانی حقوق اسلامی، روانشناسی عمومی و روانشناسی تربیتی در مقطع دکتری ( با آزمون و بدون آزمون ) ، رشته کارگردانی نمایش در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته و رشته موسیقی در مقطع کارشناسی، روز سه شنبه 17 مهر ماه از طریق هفته نامه فرهیختگان منتشر می شود .

کلیه پذیرفته شدگان در مقاطع فوق می توانند ، روزهای یکشنبه مورخ 22 و 23 مهرماه جهت ثبت نام به واحدهای دانشگاهی پذیرفته شده مراجعه کنند.

=====

در ضمن ، تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد برای دانشگاه های سراسری هم شروع شد ، برای ام.بی.ای دانشگاه های علوم فنون مازندران و غیر انتفاعی علم و فرهنگ جزو معروفای لیست هستن !
گویا تا 23 لم مهر هم مهلت داره...


کاوه


» نظر