سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارنامه نتایج نهایی آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی

پیرو اطلاعیه این سازمان در خصوص اعلام فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی 129 کد رشته امتحانی آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال 1386 مندرج در هفته‌نامه خبری و اطلاع‌رسانی پیک سنجش مورخ 5/6/86، بدین‌وسیله به اطلاع آن دسته از شرکت‌کنندگان آزمون مذکور که مجاز به انتخاب رشته گردیده و در زمان مقرر نسبت به انتخاب رشته اینترنتی خود اقدام نموده‌اند می‌رساند کارنامه نتایج نهایی آزمون فوق الذکر از روز چهارشنبه 4/7/86 برروی سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قابل رؤیت خواهد بود.

لذا کلیه داوطلبان گرامی می‌توانند با مراجعه به سایت این سازمان و درج مشخصات شناسنامه‌ای و شماره داوطلبی و یا شماره پرونده از وضعیت علمی خود در کد رشته محل‌های انتخابی مطلع شوند.

ضمناً لازم به توضیح است از آنجایی که تغییر رشته، تغییر گرایش و یا نقل و انتقال دانشجویان دوره‌های کارشناسی ارشد در حیطه وظایف این سازمان نمی‌باشد، لذا به داوطلبانی که در اولویت یا اولویتهای بعد از کد قبولی اعلام شده دارای نمره علمی لازم می‌باشند، توصیه می‌گردد که از مکاتبه در این خصوص با این سازمان جداً خودداری فرمایند. بدیهی است به مکاتباتی که در این خصوص واصل گردد پاسخ داده نخواهد شد.

=========

بالاخره کارنامه نهایی هم اومد....
تو این کارنامه رتبه خودتون رو میتونین برای هر رشته / دانشگاه رو ببینین.
کسایی که فکر میکردن باید قاعدتا قبول میشدن و نشدن ، یه روش خوب مراجعه به این کارنامه هست ،‏با این کارنامه ها یه جورایی حتی میشه حدس زد رتبه آخرین فرد قبول تو یه رشته خاص حدودا چند بوده....

به امید موفقیت

کاوه 


» نظر