سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از گرامر خیالتون راحت...

این بخش گرامر کنکور ها بدترین قسمت اونهاست !
به چند دلیل ،‏ یکی این که به راحتی میتونین سر یک گزینه با خودتون به توافق برسین و تست رو بزنین !!! که این وضعیت برای تست های لغت یا متن ایجاد نمیشه ! بالاخره یا یک لغت رو بلدیم یا بلد نیستیم ، پس یا تست رو میزنیم یا نه ،‏ ولی برای گرامر اینطور نیست و شما به راحتی با خودتون سر یک گزینه کنار میاین ! مخصوصا تست های غلط یابی زبان که دیگه شدیدا وسوسه کننده هستن و آدم دوست داره همه اش رو بزنه حتی به غلط !! !!
دومی این که تست گرامر تو بعضی کنکور ها بخش عظیمی رو به خودش اختصاص میده.
سوم اینکه منبع تستی تو بازار نیست که بشه روش حساب کرد.
چهارم همگی ما از دوران دبیرستان به اینور دیگه با گرامر کاری نداشتیم و فراموشش کردیم...
گرامر خیلی خیلی بیشتر از تست های متن و لغت نیاز به تست زنی داره تا نکات کامل تو ذهن بشینه و سرعت عمل بالا بره...
فایلی که در زیر اومده برای اونایی که میخوان :

1. MBA
2. صنایع - مدیریت سیستم و بهره وری
3. کارآفرینی ( کلا شاخه مدیریت )
4. اجرایی

امسال کنکور ارشد بدن حکم طلا رو داره. فایل حاوی 60 دوره امتحان های TOEFL هست به همراه کلید و با توجه به شباهت 100% سوالات گرامر ارشد به گرامر TOEFL پیشنهاد میکنم این 60 آزمون رو تو این مدت باقی مونده امتحان بدین تا خیالتون از تست های گرامر راحت راحت بشه.

MBA ، ها که حداقل 30 تست برای گرامر دارن و معضل گرامرشون با این فایل کاملا حل میشه ، تست های کنکور MBA اگه نگم عینا شبیه این فایل هست میتونم مطمئن بگم که نکاتش اصلا خارج از این تست ها نیست...
صنایع - مدیریت سیستم و بهره وری ، ها معمولا 10 تا 15 تست گرامر دارن که با ساختار تست های گرامر تافل شباهت زیادی داره و زدن این تست ها تا 40 - 50% کنکور رو براشون محتمل میکنه.
کارآفرینی ، ها بهتر میدونن که ضریب 4 زبان اصلا شوخی بردار نیست و 1 تست هم خیلی با ارزشه ، معمولا از 30 تست زیان مدیریت ، 6 یا 7 تا از اون مربوط به گرامر میشه. البته تست های کارآفرینی بخش غلط یابی رو نداره پس این دوستان لازم نیست تست های غلط یابی رو بزنن و فقط باید در هر آزمون روی 15 تست گرامر اول توجه کنن و به 25 تست غلط یابی دیگه کار نداشته باشن ( البته تا حالا برای کنکور مدیریت ، تست های غلط یابی نیومده و من با توجه به روند 6 سال گذشته این پیشنهاد رو کردم )
اجرایی ، ها هم عینا مثل کارآفرینی ها.
حجم فایل 4 مگابایت هست و شامل 60 آزمون تافل با کلید  تو 778 صفحه.
از دوست عزیزم جناب پارسایی برای کمکی که برای آپلود این فایل به من دادن ممنونم.

http://rapidshare.com/files/52188799/TOEFL_STRUCTURE_ChaseDream_V_2005_1_.07_hidden_explanation.doc.html

یا این لینک :

http://rapidshare.com/files/52822217/TOEFL_STRUCTURE_ChaseDream_V_2005_1_.07_hidden_explanation.doc.html

یادتون نره ، برای دانلود از DAP یا هر برنامه مدیریت دانلود استفاده نکنین و با روش سنتی همون اینترنت اکسپلورر یا فایر فاکس استفاده کنین....


پیروز و سربلند باشین
کاوه


» نظر