سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اطلاعیه سازمان مدیریت صنعتی

این آگهی رو تو روزنامه همشهری دیدم ! جالبه که به پست قبلی هم مربوطه !

واحد تحصیلات تکمیلی و دوره های عالی مدیریت :
                        اطلاعیه پذیرش برای چهاردهمین دوره مهندسی صنایع - مدیریت سیستم و بهره وری

چهاردهمین دوره مهندسی صنایع - مدیریت سیستم و بهره وری در واحد تحصیلات تکمیلی سازمان مدیریت صنعتی با پشتوانه سالها تجربه ی ارائه این رشته از پاییز سال جاری آغاز میگردد. این رشته از کارآمدترین دوره های علوم میان رشته ای مدیریت و مهندسی به شمار میاید که با رویکردی متمایز ، مفاهیم نوین سازمانی و مدیریتی را با تلفیق ابزارهای مهندسی صنایع از جوانب مختلف مورد بررسی قرار میدهد. مخاطبین اصلی این رشته را مدیران سازمان ها و بنگاه های اقتصادی و تصمیم گیرندگان ارشد مربوطه ، مدیران عملیاتی واحدها و کارشناسان ارشد موسسات تولیدی و خدماتی و مشاورین و همچنین کارشناسان ارشد برنامه ریزی استراتژیک تشکیل میدهند.
این دوره مشتمل بر 44 واحد درسی شامل پروژه پایان نامه است و طول دوره 2 سال است.
شرایط : دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی فنی مهندسی ، ریاضی ، مدیریت از یکی از دانشگاه های معتبر و حداقل 3 سال سابقه کار و قبولی در مصاحبه.

این هم از نشونی سایت برای ثبت نام : www.imi.ir

=================================

از دوستانی که دستی در برنامه نویسی و پایگاه داده ها و ... دارن میخوام بپرسم این آگهی یعنی چی ؟!‏‏ ( من سر در نیاوردم ! )

دوره جامع تربیت برنامه نویس کاربردی
Visual Studio.Net  &  SQL Server 2005 

شرکت فراتر از دانش با همکاری موسسه مطالعات بهره وری و منابع انسانی وابسته به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برگزار میکند :
مدت دوره 205 ساعت ( 9 ماه ، هفته ای 2 جلسه )
هزینه کل 720 هزار تومن !!!

آخه این سازمان چه ربطی به اون چیزا داره ! (‏میخوام بدونم این دوره چه تاثیری روی بهره وری یا منابع انسانی و یا سازمان گسترش و نوسازی صنایع داره !؟

 

کاوه


» نظر