سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دکتری مدیریت دانشگاه شریف

با در نظر گرفتن اهمیت گسترش دوره های دکتری، دانشگاه صنعتی شریف بیشترین رشد و افزایش ظرفیت را در این دوره خواهد داشت و افزایش ظرفیت دانشجو در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد متوقف خواهد شد.
دکتر سعید سهراب پور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: دانشگاه صنعتی شریف در سال جاری نیز مانند سال گذشته به تمامی دانشجویان دکتری که تز خود را آغاز، در امتحان جامع شرکت کرده اند و به عنوان دستیار پژوهشی در دانشگاه فعالیت می کنند، حقوق ماهیانه معادل 300 هزار تومان از محل اعتبارات دانشگاه اعطا می کند.

وی اظهار داشت: همچنین به دانشجویان دکتری که تز خود را آغاز نکرده و به صورت دستیار آموزشی فعالیت می کنند، ماهیانه 150 هزار تومان پرداخت می شود.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه 95 درصد از فارغ التحصیلان دکتری این دانشگاه در ایران باقی می مانند، گفت: از این رو دانشگاه برای رشد و توسعه دوره های دکتری تلاش می کند. دانشگاه صنعتی شریف در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به اشباع رسیده است و در سال جاری نیز افزایش ظرفیت در این دوره ها نخواهد داشت.

به گزارش مهر، دانشگاه صنعتی شریف هم اکنون دارای 750 دانشجوی دکتری است که این تعداد طی چند سال اخیر در این دانشگاه تحصیل کرده اند.

این دانشگاه در سال جاری،با توجه به توسعه دانشکده اقتصاد و مدیریت برای اولین بار دانشجوی دوره دکتری فلسفه علم، مدیریت و اقتصاد می پذیرد.

 


» نظر