سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانشگاه صنعتی شریف کیش / و / دانشگاه تهران

پردیس بین‌المللی جزیره کیش دانشگاه صنعتی شریف در دوره کارشناسی ارشد شش رشته مهندسی عمران - گرایش سازه، مهندسی برق -الکترونیک دیجیتال، مهندسی فناوری اطلاعات - شبکه‌های ارتباطی و کامپیوتری ، مهندسی مواد - خوردگی، مهندسی مکانیک - مکاترونیک و مدیریت (MBA ) برای نیمسال اول سال تحصیلی 87-86 دانشجو می پذیرد.

به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دارا بودن مدرک کارشناسی در یکی از رشته های مربوطه، دارا بودن حداقل معدل 13 یا معادل آن از سایر کشورهای جهان، دارا بودن حدنصاب نمره در آزمونهای IELTS و TOEFL از جمله شرایط ثبت‌نام در این دوره است.

مدارک لازم برای شرکت دراین دوره تکمیل فرم درخواست، فتوکپی کارنامه و ریز نمرات مدرک کارشناسی ، فتوکپی تمام صفحات شناسنامه، دو قطعه عکس، اصل فیش بانکی به مبلغ 500 هزار ریال به حساب 101239292 بانک تجارت شعبه مرکزی کیش می باشد.

داوطلبان تا 11 مرداد ماه می توانند فرم گزینش و مدارک خود را با پست پیشتاز به نشانی تهران، خیابان آزادی ، دانشگاه صنعتی شریف، کدپستی 14588 دفتر واحد بین‌المللی دانشگاه صنعتی شریف در کیش ارسال کنند.

گفتنی است، داوطلبان می‌توانند سوالات خود را به زبان انگلیسی به نشانی kishprogram@sharif.edu  ارسال و برای اطلاعات بیشتر به سایت www.kish.ac.ir مراجعه کنند و یا با شماره 66165041-021 تماس بگیرند.

 

به پست 31/2 توجه کنین ، اونجا آقای دکتر نجمی گفته بودن که تا حالا150 نفر برای ام.بی.ای کیش شریف ثبت نام کردن ! و فقط دانشگاه 40 تا 50 نفر میگیره ! پس با این همه تقاضا و خواهش و استقبال چرا حداقل معدل رو از 14 به 13 کاهش دادن ؟!
تا اول خرداد 150 تا متقاضی داشتن ،‏اما به خاطر استقبال زیاد شما عزیزان تا 11 مرداد هم تمدید کردن !!!!! 
======
======
جمعی از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد شبانه دانشگاه تهران امروز در اعتراض به عدم واگذاری خوابگاه در تابستان در مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تهران تجمع کردند.

این دانشجویان کارشناسی ارشد همچنین نسبت به آنچه عدم پاسخگویی و برخورد نامناسب مسئولان با دانشجویان عنوان کردند، اعتراض داشتند.

یکی از این دانشجویان با بیان اینکه در دفترچه انتخاب رشته، ارایه خوابگاه به دانشجویان شبانه ذکر شده بود، تصریح کرد: با این حال دانشگاه در ابتدا از ارایه خوابگاه امتناع کرد اما پس از دستور رییس جمهور نسبت به ارایه خوابگاه اقدام شد ولی هم اکنون مجددا دانشگاه نسبت به ارایه خوابگاه در تابستان امتناع کرده است در حالیکه هنوز امتحانات پایان ترم به اتمام نرسیده و اکثر دانشجویان کارشناسی ارشد ملزم به ارایه پروپوزال و پایان نامه در طول تابستان هستند.

یکی دیگر از دانشجویان با بیان اینکه دانشگاه خواستار پرداخت 270 هزار تومان برای تسویه حساب خوابگاه دانشجویان در سال گذشته شده است، گفت: این مساله خلاف قانون صندوق رفاه دانشجویان است چرا که تسویه حساب خوابگاه باید پس از اتمام تحصیل دانشجویان انجام شود.

دانشجوی دیگری با بیان اینکه امتحان مهلت استفاده از خوابگاه 6 تیر است، گفت: این در حالیست که هنوز امتحانات دانشجویان تمام نشده و تا پایان شهریور نیز باید پروژه تحویل دهیم.



خوب از این به بعد نه تنها رو وام حساب جدی باز نکنین ،‏ بلکه رو خوابگاه هم حساب نکنین ! یواش یواش رو دانشگاه هم حساب نکنین !!!!


» نظر