سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زبان ، مهمترین گام ( 2 )

امیدوارم تا اینجا پست قبلی براتون مفید بوده باشه ، البته تعدادی از دوستان با دانلود فایل های قبلی مشکل داشتن که از این به بعد فایل ها رو از طریق MegaShare آپلود میکنم...
این لینک های اون 2تا فایل پست قبلیه :
http://d01.megashares.com/?d01=a7fcea5
http://d01.megashares.com/?d01=e56fd9b

احتمالا پایه زبان خیلی ها ضعیفه و فایلی که حاوی 5000 تا لغت بود براشون زیادی مشکله ، پیشنهاد میکنم ، کسانی که خیلی از زبان دور بودن از فایل زیر استفاده کنن ، لغات ضروری تافل ، تمام لغات کتاب معروف لغات ضروری تافل انتشارات بارونز هست با ترجمه فارسی که برای شروع خیلی خوبه ، بسیار لغات پرکاربردی رو جمع کرده ، دیگه اینو باید حداقل حفظ کنین !!! این لغات رو باید تا اواسط تابستان حفظ شده باشین وگرنه به نظرم اصلا کنکور ندین ! حفظ کردن یه قضیه است ،‏تکرار  و تسلط یه داستان دیگه !

http://d01.megashares.com/?d01=6151b91

گام سوم تو کنکور MBA و درس زبان ، مربوط میشه به Reading احتمالا یواش یواش تعداد متن هایی که تو کنکور ام.بی.ای مربوط به مسائل مدیریتی باشه کم بشه و متون عمومی جاشونو بگیره ،‏ من فایل زیر رو پیشنهاد میکنم ، از سال 1995 تا 2000 تمام متن های امتحان های تافل رو یک جا جمع کردن ، هم برای تکرار لغاتی که حفظ کردین خوبه و هم سرعت مطالعه متن شما رو افزایش میده.آشنایی با موضوعات مختلف هنری ،‏ علمی ، حیات وحش (!) و ... فکر کنم هم مفید باشه و هم سرگرم کننده... حتی احتمال داره متنی تو کنکور بیاد که قبلا مورد سوال بوده ( تو تافل )...

http://d01.megashares.com/?d01=6ad78bf

برنامه تافل فلش هم مثل همین برنامه ماکزیمم هست که فرشته خانوم معرفی کردن ، فقط با این تفاوت که مجانیه !!! البته محیطش به زیبایی اون برنامه نیست ،‏ به امتحانش می ارزه ( لغات تافل رو داره ، هم آزمون میگیره و هم به صورت فلش کارت در میاره تا حفظ کنین ).

http://d01.megashares.com/?d01=df03729

در آخر یکی از دوستان قبلا گفته بودن که میخوان از تابستان به مطالعه دروس ام.بی.ای مشغول بشن ، لذا این فایل رو که منابع درسی دوره ام.بی.ای دانشگاه شریف هست رو میزارم تا هر کسی میخواد بگیره ، این فایل رو از آقای آرمان اشراقی گرفتم لذا قابل اعتماد هست !

http://d01.megashares.com/?d01=a0f6aa1

خواستم یه پست رو به حرف تکراری خودم اختصاص بدم که موسسه های کنکور تو رو خدا نرین ، که جز پول و وقت صرف کردن هیچی نداره ، دیدم شاید کسی حوصله این حرف منو نداشته باشه... تو کنکور ام.بی.ای همه گول وقت زیاد و منابع کم رو میخورن ، در حالی که به نظرم وقت بسیار کمه ،‏عجله کنین !

کاوه
شاد و سربلند باشین

 

 


» نظر