سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یک خبر فوری + یک تحلیل جالب

معاون سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته مجازین آزمون کارشناسی ارشد سال 86 تا ساعت 24 فردا دوشنبه خبر داد.

دکتر حسین توکلی، معاون سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران، اظهار کرد: به منظور ایجاد تسهیلات بیشتر برای آندسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته که تا کنون برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که حداکثر تا ساعت 24 روز دوشنبه 7 خردادماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

وی افزود: انتخاب رشته داوطلبان مجاز به انتخاب رشته از روز پنج شنبه سوم خردادماه آغاز شده بود و تا کنون نیز بیش از 40 هزار نفر نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کرده‌اند.

دکتر توکلی در خاتمه با بیان اینکه بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته حدود 25 هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال 86 پذیرفته خواهند شد، گفت: دیگر احتمال تمدید مهلت انتخاب رشته داوطلبان وجود ندارد.

 

======================================================

هیچ توجه کردین که تعداد اشخاصی که از سهمیه استفاده کردن چقدر کمه ؟! تا رتبه 300 فقط 7 نفر سهمیه ای وجود داره !
با توجه به اینکه شریف 20 نفر ، تهران 4 نفر ،‏ مالک 3 نفر ،‏ شاهرود 2 نفر یعنی در کل تعداد 29 نفر جا برای سهمیه ای ها از پیش بینی شده که تا حدود رتبه 300 فقط 7تاشون حاضر هستن ! خوب میشه خوش بین بود که یه جورایی سهمیه ها به علت نبود دانشجوی سهمیه ای مجاز به غیر سمهیه ای ها داده بشه... ( چی نوشتم ! )
تعداد سهمیه ای ها هم در اجرایی حدود 13 نفره ( به جز پیام نور ) که این هم آمار خوبی محسوب میشه !
با تخصیص این ظرفیت به ماها امیدوارم تا حدی انتظارات برآورده بشه...


» نظر