سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار دانشگاه تهران ( پردیس قم ) روند رو به رشد کارشناسی ارشد مد

سرپرست جدید پردیس قم دانشگاه تهران منصوب شد. 
مراسم تودیع و معارفه رییس پردیس قم دانشگاه تهران صبح امروز با حضور جمعی از مسوولین دانشگاه تهران، فرماندار قم، ‌معاون استانداری قم و تعدادی از مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

در این مراسم دکتر رضا برنجکار به عنوان سرپرست جدید پردیس قم انتخاب شد.

گفتنی است، سابق بر این دکتر زارعی متین رییس پردیس قم بود و دکتر برنجکار نیز از اعضای هیات علمی پردیس قم است.

==

رییس جدید پردیس قم دانشگاه تهران:
ایجاد دانشکده‌های مجازی و گسترش کتابخانه‌های تخصصی از برنامه‌های آتی پردیس است

در مراسمی با حضور مسوولان اجرایی استان قم، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران از زحمات یکسال و نیم دکتر حسن زارعی متین تقدیر شد.

به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر زارعی متین رییس سابق پردیس قم در این مراسم در سخنانی با بیان اینکه 25 درصد نیروی کار استان در بخش صنعت و 12 درصد در بخش کشاورزی فعالند گفت: این بخشها و سایر بخشها از دانشگاه‌ها حمایت علمی نمی‌کنند.

وی در بحث اقدامات صورت گرفته در دوره مدیریت خود، از تصویب ایجاد دو رشته مدیریت بازرگانی و مدیریت فناوری اطلاعات خبر داد و افزود: در سال آینده در این دو رشته پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

وی در بحث فعالیت آموزشی نیز به توسعه رشته‌ها در کارشناسی ارشد و دکتری در پردیس قم اشاره کرد.

وی فعایت صورت گرفته در بخش پژوهش را انعقاد قرارداد 300 میلیون تومانی عنوان کرد.

حجت الاسلام دکتر برنج کار، در سخنانی، بالا بردن کیفیت دانشگاه، جذب اعضای هیات علمی جدید، گسترش تحصیلات تکمیلی، ایجاد دانشکده‌های مجازی، گسترش کتابخانه‌های تخصصی، فعال کردن کانونهای دانشجویی و ایجاد رشته‌های فنی و معماری و شهرسازی را از جمله اقدامات مدیریت جدید پردیس قم عنوان کرد.


» نظر