سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توزیع کارت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در 18 و 19 اردیبهشت

چون  تعداد زیادی از دوستانی که اینجا میان ، در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شرکت کردن ، احتمالا خبر زیر براشون خیلی خیلی مهم هست...

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در دو نوبت صبح و عصر روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ 18 و 19 اردیبهشت ماه توزیع می شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی امروز با بیان این خبر افزود : داوطلبان باید برای دریافت کارت ورود به جلسه، بر اساس جدول توزیع کارت، در نوبت صبح از ساعت 8 الی 12 و در دو نوبت عصر از ساعت 13 الی 18 به محل هایی که در اطلاعیه توزیع کارت مشخص شده است، مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: جدول توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای 11 و 18 اردیبهشت ماه در هفته نامه فرهیختگان و در روزهای 13 و 15 اردیبهشت ماه در روزنامه آفرینش منتشر می شود.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به داوطلبان توصیه کرد که شخصا و با به همراه داشتن شناسنامه و فقط در نوبت های مندرج در اطلاعیه توزیع کارت، برای دریافت کارت خود مراجعه کنند.

دکتر اقبالی در ادامه افزود: داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه لازم است رسید پست سفارشی و شناسنامه و یا کارت شناسایی معتبر عکس دار به همراه داشته باشند.

وی گفت: علاوه بر کارت ورود به جلسه، راهنمای آزمون نیز در اختیار داوطلبان قرار می گیرد که لازم است داوطلبان به دقت آن را مطالعه کرده و موارد ذکر شده در آن را مورد توجه قرار دهند.

اقبالی افزود : چنانچه داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه مغایرتی در مندرجات آن از نظر مشخصات فردی، رشته/شهر انتخابی، زبان خارجه و ... ملاحظه کردند، باید به باجه های رفع نقص که در حوزه های توزیع کارت مستقر شده اند مراجعه و پس از دریافت فرم رفع نقص، نسبت به تکمیل آن اقدام کرده و فرم تکمیل شده را به باجه رفع نقص تحویل دهند.

رئیس مرکز آزمون گفت : آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای پنج شنبه مورخ 20 اردیبهشت ماه و جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار می شود

البته من همین الان متوجه شدم که فایل مربوط به زمان بندی ، توزیع کارت ها رو از روی سایت دانشگاه بگیرین.... پس همین الان برین دانلود کنین !

www.Azmoon.net


» نظر