سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سقف تسهیلات وامهای صندوق قرض الحسنه دانشجویان واحد دانشگاه علم و

کمک به تامین و بهبود زندگی دانشجویان، دانشگاهیان و جهادگران دانشگاهی از اهداف مهم صندوق قرض الحسنه دانشجویان شعبه دانشگاه علم و فرهنگ می‌باشد.

به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، داریوش برخورداری مدیر اجرایی صندوق قرض الحسنه دانشجویان شعبه دانشگاه علم و فرهنگ از روند رو به رشد فعالیت‌های این صندوق خبر داد و گفت: این صندوق سال گذشته افتتاح شد که تا کنون با استقبال خوب دانشجویان، دانشگاهیان و جهادگران دانشگاهی واقع گردید به طوری که از زمان شروع فعالیت تا کنون بیش از 250 فقره حساب پس انداز افتتاح شد.

برخورداری با اشاره به تامین منابع مالی صندوق افزود: منابع مالی صندوق عموما از طریق وجوهی که اعضا به صورت قرض الحسنه یا بلاعوض پرداخت می‌کنند، وجوهی که افراد خیر یا نهادها و سازمان‌ها پرداخت می‌کنند، سود حاصل از سپرده‌های سرمایه گذاری و .. تامین می‌گردد.

وی در ادامه افزود: هدف از تشکیل صندوق در این دانشگاه انجام خدمات عام المنفعه و کمک به تامین و بهبود زندگی دانشجویان، دانشگاهیان و جهادگران دانشگاهی و اعطای وام‌های بدون بهره از طریق دریافت وجوه ذخیره شده صندوق می‌باشد.

وی سقف تسهیلات وام‌های پرداختی این صندوق را به شرح زیر اعلام کرد:

وام اضطراری دانشجویی (400000 ریال)، ضروری دانشجویی (1000000 ریال)، عادی دانشجویی (2000000 ریال)، ازدواج (4000000 ریال) و وام خرید رایانه (4000000 ریال) می‌باشد که با تصویب هیات مدیره صندوق و در صورت وجود اعتبار قابل پرداخت می‌باشد.

 

خیلی جالبه این دانشگاه هنوز نیومده داره وام میده !!!!  


» نظر