سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ادامه ثبت نام

مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد90 تا چهارشنبه تمدید شد
معاون سازمان سنجش: تا کنون بیش از500 هزار داوطلب ثبت‌نام کردند

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگارایسنا، با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد سال1390 تا ساعت 24 روز چهارشنبه، گفت: با توجه به اینکه برخی از داوطلبان تاکنون برای دریافت مدارک ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند با همکاری شرکت پست تصمیمی برای تمدید مهلت ثبت‌نام اتخاذ شده است.

ثبت‌نام آزمون ارشد تا یکشنبه ادامه دارد
معاون سازمان سنجش: محدودیت و شرط معدلی برای ثبت‌نام وجود ندارد
معدل تا 20 درصد در آزمون اعمال می‌شود

معاون سازمان سنجش گفت: ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد سال 1390 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور تا ساعت 24 روز یکشنبه 16 آبان ماه ادامه دارد.
دکتر حسین توکلی، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تاثیر20 درصدی معدل در آزمون کارشناسی ارشد، افزود: محدودیت و شرط معدلی برای ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد وجود ندارد و تنها20 درصد معدل تاثیر دارد.
وی با بیان اینکه منابع و موارد آزمون در دفترچه راهنمای شماره یک ذکر شده است، اظهارکرد: برای شرکت در رشته‌های مختلف آزمون به استثنای گروه آزمایشی پزشکی محدویت رشته وجود ندارد.
معاون سازمان سنجش در ادامه با تشریح سهمیه‌ها و تسهیلات آزمون کارشناسی ارشد در خصوص سهمیه رزمندگان، گفت: رزمندگانی که در طول دفاع مقدس حداقل شش ماه متوالی یا متناوب داوطلبانه در مناطق عملیاتی حضور داشته‌اند، باید ضمن مراجعه به ارگان ذیربط نسبت به تکمیل فرم مخصوص استفاده از سهمیه رزمندگان اقدام کنند تا آمار و اطلاعات آنان بعد از زمان ثبت‌نام توسط ستاد مشترک سپاه پاسداران یا وزارت جهاد کشاورزی مورد تایید نهایی قرار گیرد.
وی با تاکید بر اینکه داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان باید پس از تکمیل فرم مخصوص استفاده از سهمیه رزمندگان، نسبت به دریافت کد رهگیری 12 رقمی از واحد مربوطه اقدام و آن را در زمان ثبت نام در محلی که در تقاضانامه اینترنتی در نظر گرفته شده درج کنند، اظهارکرد: داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان باید در صورت عدم تایید سهمیه و درج سهمیه آزاد بر روی کارت ورود به جلسه، به واحدهای تابعه شهرستان‌های محل تشکیل پرونده مراجعه کنند.


» نظر