سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتخاب رشته کنکور ارشد 89

خیلی ها در مورد سطح دانشگاه ها سوال داشتند. ببینید اون لیست انتخاب رشته صرفا نمایانگر سطح علمی دانشگاه ها نیست، من رتبه بندی دانشگاه ها رو فقط بر اساس سطح علمی در رشته ام.بی.ای اینجوری می دونم:(اینم نظر شخصی منه و وحی منزل نیست!)
1.شریف 2.تهران 3.خواجه نصیر 4. دانشگاه علوم اقتصادی
5.شاهرود 6.تبریز 7.علوم فنون 8.مالک اشتر 9.سمنان 10.قزوین
11.علم و فرهنگ 12.پیام نور 13.قشم 14.گیلان
15.نور طوبی 16.مجازی اصفهان 17.مهر البرز 18.نبی اکرم
(بین المللی شریف و تهران فرقی با خودشون ندارن شاید هم معتبرتر)

معرفی دانشگاه شریف از گرایش های MBA و رشته M.S مدیریت

=================================

انتخاب رشته کنکور ارشد 89 روز چهارشنبه آغاز شده و تا ساعت 24 روز دوشنبه 10 خردادماه ادامه دارد...
http://srv1000.sanjesh.org/erarshad89/

معاون سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آغاز انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد از امروز چهارشنبه در توصیه به مجازین، گفت: ترتیب انتخاب محل در قبولی مجازین تاثیری ندارد.
دکتر ابراهیم خدایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به امکان انتخاب 100 رشته محل در فرم انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد، اظهارکرد: معمولا در اکثریت رشته‌ها، تعداد کد رشته محل کمتر از 100 انتخاب است، بنابراین مجازین می‌توانند به ترتیب علاقه نسبت به انتخاب رشته محل اقدام کنند.
وی با اشاره به ظرفیت پذیرش دانشجو در آزمون، گفت: بیش از50 هزار نفر در نهایت در این آزمون پذیرفته خواهند شد، همچنین حدود 5 هزار نفر از پذیرفته شدگان هم، استعداد درخشان هستند که این دسته توسط دانشگاه‌ها معرفی شده و سازمان آنها را تایید می‌کند.
خدایی با تاکید بر اینکه ترتیب انتخاب محل در پذیرش داوطلبان تاثیر ندارد، خاطرنشان کرد: مجازین باید بر اساس ضوابط موجود، انتخاب رشته انجام دهند.
وی گفت: با توجه به اینکه کد محل‌های انتخابی درج شده در فرم انتخاب رشته اینترنتی پس از تائید نهایی توسط داوطلب و دریافت شماره رمز 15حرفی به عنوان رسید، به هیچ عنوان قابل تغییر و یا تعویض نیست، داوطلبان باید قبل از اقدام به تکمیل نهایی فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی خود، جزئیات و اطلاعات مربوط به کد رشته‌های انتخابی (محل دانشگاه، دوره، میزان شهریه دوره‌های مختلف و ...) را مطالعه کرده و مد نظر داشته باشند.
معاون سازمان سنجش با اشاره به مهلت اعلام اعتراض داوطلبان نسبت به نتایج اولیه آزمون، تصریح کرد: داوطلبان تا 13 خرداد ماه می‌توانند اعتراضات خود را از طریق سیستم پاسخگویی اعلام کنند.

=================================
دوستان عزیز من زیاد وقت نمی کنم به قسمت نظرات سر بزنم، اگر در مورد انتخاب رشته باز سوالی هست ای میل یا آفلاین بزنید: Majidrezakhaki@yahoo.com


» نظر