سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی دانشگاه های ارائه دهنده ام بی ای (پست 1)

 مراکزی که  از طریق کنکور سراسری  در رشته ام بی ای دانشجو می پذیرند شامل دانشگاه های زیر می باشند.

من این مطلب رو در چند تا پست قرار میدم.امیدوارم که براتون مفید واقع بشه.

  دانشگاه صنعتی شریف :

دانشگاه صنعتی شریف پیشگام در ارائه دروه های MBA در ایران است . و با استفاده از حسن شهرت و اساتید به نسبت جوان خود و جذب دانشجویان توانای رشته های فنی دوره های بسیار خوبی را ایجاد کرده است . در ابتدای تاسیس این دانشکده 10 گرایش مختلف را معرفی کرده که هرگز موفق به ارائه همه گرایشهای آن نشده و اغلب دانشجویان تمایل به گرایش عمومی دارند . امکان کار کردن همراه درس در شریف وجود نخواهد داشت .

در حال حاضر، تعداد قابل توجهی از فارغ التحصیلان دوره های مدیریت MBA این دانشکده در بزرگترین و مهمترین سازمان های خصوصی و دولتی و در بخشهای گوناگون مشغول به کار هستند . این افراد پس از یادگیری دانش مورد نیاز برای افزایش کارایی و بهره وری خود در محیطهای کاری، گزینه های بسیار مناسبی برای فعالیت در بخشهای مدیریتی سازمانها و نهادهای مختلف هستند.

دانشگاه علوم وفنون مازندران:

 دومین دانشگاه ارائه دهنده MBA در ایران است و چندین دوره دانشجو تا بحال جذب کرده که دانشجویان دوره اول که حالا فارغ التحصیل شده اند تمامی دروس خود را چه با اساتید داخلی و چه خارجی به صورت انگلیسی گذرانده اند . از دوره دوم به دستور وزارت علوم دوره ها به صورت زبان فارسی برگزار می شود که البته کلاس اساتید خارجی به زبان انگلیسی است .

 گرایشهای ارائه شده مالی (Finance) و بازاریابی (Marketing) یا عمومی به صورت ترکیبی از این دوگرایش است

  دانشگاه صنعتی مالک اشتر:

گرایشهای رسمی این دانشگاه استراتژی و سازمان هستند . نکته قوت این دانشگاه وابستگی آن به مجموعه بزرگ صنایع دفاع است که امکان ورود پروژه ها و مطالعات موردی به دانشگاه را تسهیل می کند . همچنین اساتیدی مانند دکتر فرتوک زاده ، دکتر وفاغفاریان و دکتر! منوچهر منطقی مدیر عامل ایران خودرو از مزایای این دانشگاه هستند .

 


» نظر