سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 88+خبر

نتایج تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اعلام شد
ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان از سوم اسفند آغاز می‌شود

دومین مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال 88 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.
به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اسامی پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.net منتشر شد.
بنابراین گزارش، پذیرفته‌شدگان می‌توانند طی روزهای روزهای دوشنبه و سه شنبه سوم و چهارم اسفند ماه جهت ثبت‌نام به واحدهای دانشگاهی محل پذیرش مراجعه کنند.
گفتنی است، آزمون کارشناسی ارشد سال 1388 دانشگاه آزاد اسلامی طی روزهای 17 الی 19 اردیبهشت ماه با رقابت 385 هزار داوطلب در 113 حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار شد.

شانس قبولی و ظرفیت پذیرش در کنکور کارشناسی ارشد

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به برگزاری آزمون سراسری کارشناسی ارشد از پذیرش حدود 45 هزار نفر در این مقطع در دانشگاههای سراسری خبر داد و گفت: شانس قبولی در این دوره حدود 12 درصد است.        

زمان انتشار کلید سئوالات کنکور ارشد/ اعلام نتایج اولیه در اردیبهشت ماه

 رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به برگزاری آزمون سراسری کارشناسی ارشد از پذیرش حدود 45 هزار نفر در این مقطع در دانشگاههای سراسری خبر داد و گفت: شانس قبولی در این دوره حدود 12 درصد است.
به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمدحسین سرورالدین در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی کنکور کارشناسی ارشد سال 89 در محل دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهیدبهشتی در جمع خبرنگاران با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد سال 89 گفت: از نظر تعداد نفرات 770 هزار نفر در آزمون شرکت کرده اند اما از نظر نفر آزمون بیش از 900 هزار نفر در آزمون شرکت کرده اند به این دلیل که برخی از داوطلبان در دو رشته شرکت دارند.
معاون سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کلید سئوالات کنکور کارشناسی ارشد سال 1389 در دو هفته پس از برگزاری آزمون خبر داد و گفت: کلید نهایی سئوالات تمامی رشته های کنکور بر روی سایت سازمان سنجش آموزش منتشر می شود.


» نظر