سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تکمیل ظرفیت کنکور ارشد 88

معاون سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه تکمیل ظرفیت کنکور ارشد از روز دوشنبه 13مهر آغاز می‌شود، گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند از 13 مهر ماه نسبت به انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال 88 اقدام کنند.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد در این مرحله بیش از 2500 ظزفیت جدید ایجاد شده است و اطلاعیه ظرفیت پذیرش در رشته‌های جدید و همچنین تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته محل‌های کارشناسی ارشد در نشریه پیک سنجش امروز دوشنبه 6 مهرماه و دوشنبه 13 مهر ماه منتشر و همزمان بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد. به گفته وی، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد 88 می‌توانند با رعایت شرایط و ضوابط دفترچه راهنمای آزمون از دوشنبه 13 مهر ماه تا چهارشنبه 15 مهر ماه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش مراجعه کنند و بر حسب مورد نسبت به شرکت در تکمیل ظرفیت و انتخاب کد رشته محل‌های ارائه شده اقدام کنند.

معاون سازمان سنجش با بیان اینکه داوطلبانی که به عنوان پذیرفته‌شدگان نهایی کد رشته محلهای بورسیه یا دارای شرایط خاص اعلام شده‌اند حق شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت را ندارند، گفت: هر داوطلب می تواند حداکثر تا 10 کد رشته محل را در صورت وجود، انتخاب و در فرم انتخاب رشته درج کند.

دکتر توکلی در خاتمه تصریح کرد: چنانچه داوطلبان پذیرفته شده آزمون ارشد در این مرحله شرکت کنند، در صورت پذیرش، قبولی قبلی آنها لغو می‌شود و همچنین چنانچه قبولی آنها مربوط به دوره‌های روزانه باشد حتی با دادن انصراف از تحصیلی حق شرکت در آزمون سال بعد را نخواهند داشت. همچنین شروع زمان تحصیل این دسته از پذیرفته‌شدگان نیمسال اول یا دوم سال تحصیلی 89-88 خواهد بود.

http://isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1409511&Lang=P

تکمیل ظرفیت ام.بی.ای 88:
دانشگاه صنعتی شاهرود (شبانه) 2 نفر
دانشگاه پیام نورمرکزتهران(واحددماوند) 8 نفر
دانشگاه علوم وفنون مازندران-بابل(غیرانتفاعی) 4 نفر

برای مشاهده تکمیل ظرفیت سایر رشته ها:
http://www6.sanjesh.org/Arshad/1388/880706_01.php


» نظر