سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد 88

معاون سازمان سنجش آموزش کشور درباره زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد 88 گفت: نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 88 در هفته اول شهریورماه به اطلاع داوطلبان می رسد.
وی
 با اشاره به کنکور ارشد 88 به مهر گفت: از تعداد 195 هزار و 414 داوطلب مجاز به انتخاب رشته در این آزمون 172 هزار نفر انتخاب رشته کرده اند.

وی اظهار داشت: کل ظرفیتهایی که از طرف دانشگاهها برای پذیرش در کنکور ارشد به سازمان سنجش اعلام شده 39 هزار و 581 نفر است که با احتساب ظرفیت ممتازین، استعدادهای درخشان و دبیری پیش بینی می شود میزان پذیرشی که توسط سازمان سنجش اعلام شود بین 40 تا 50 هزار نفر باشد.

معاون سازمان سنجش آموزش درباره پذیرش داوطلبان به روش آموزشی پژوهشی نیز به مهر گفت: از تعداد کل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد بیش از 34 هزار و 500 نفر به روش آموزشی پژوهشی در دانشگاهها مشغول به تحصیل خواهند شد.

وی اظهار داشت: معدل در این آزمون تاثیر 20 درصدی دارد و 80 درصد مابقی نمره کل علمی شرکت در آزمون است.

خدایی گفت: البته این 20 درصد به صورت تراز شده یعنی بر اساس دانشگاه و وضعیت تحصیلی هر داوطلب محاسبه می شود.

وی گفت: نتایج نهایی پذیرش حدود 50 هزار نفر از مجازین به انتخاب رشته در کنکور کارشناسی ارشد 88 هفته اول شهریورماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org به اطلاع داوطلبین می رسد.

مسئولین شرمنده کردن و بعد از مدت ها یه خبری راجع به اعلام نتایج دادن. نه مثل بعد عید که روزی دوبار خبر تکراری اعلام نتایج می دادن نه به الان!! خدا قوت...

===================

آغاز توزیع کارت آزمونهای فراگیر پیام نور از دوشنبه؛
معاون سازمان سنجش: آزمون با شرکت300هزار داوطلب از پنجشنبه برگزار می‌شود
آغاز رفع نقص کارت از چهارشنبه
http://isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1385968&Lang=P


» نظر