سفارش تبلیغ
صبا ویژن

MBA امیرکبیر

...اندر حکایات نغز و مفرح دانشگاه امیرکبیر
این دانشگاه امیرکبیر اساسا ملت رو سر کار گذاشته!! بنده خدا امیرکبیر اگه می دونست اسمش رو این دانشگاه میره خودش زودتر ناصرالدین شاه رو شهید می کرد تا بشه دانشگاه صنعتی شاه شهید!!
اول قبل از اینکه اطلاعیه رو سایت دانشگاه بره، اخبار و تلویزیون و روزنامه و عمه و دایی... تاریخ آزمون رو هم اعلام می کنند. بعد از چند روز از اخبار دانشگاه می بینه نه!ضایع ست! بذار اطلاعیه رو حداقل بذاریم که هیچیش معلوم نیست!!
بعد مواد آزمونی در یک اقدام انتحاری اعلام میشه! که ریاضی و معادلات!! اضافه می شه علاوه بر جیمت و تافل
بعد از بحث و جدال ظاهرا بین هیئت امنا این دانشگاه پر دیسیپلین و رویت دفترچه ارشد 88 !! می بینن بهتره که معادلات حذف بشه، درسته که ما می خوایم بچه های غیر فنی بپرن اما ما انقدر هم بی عاطفه نیستیم!50 تومن رو بچسب!! تابستونه دیگه!می دونی؟بچه ها دوچرخه می خوان!
 و اینگونه بود که معادلات حذف گردید و تاریخ آزمون اعلام شد! اینجا دیگه واقعا شرمنده کردند ما رو! چهارشنبه 28 مردادماه 1388،ساعت 15 خدا خیرت بده!البته طبق آخرین اخبار!!
این شماره تلفنه هم که گذاشتن یا نمی گیره!‏ یا هر دفعه یکی بر می داره! البته نظر آبدارچی اینه که میشه دکترا رو با این مدرک ادامه داد ولی نقاشی که اون اتاق رو رنگ می کنه مخالفه وگویا ایشون نتونسته با این مدرک دکترا شو بگیره و به ما توصیه می کنه که بریم مثل ایشون خارج بخونیم!!اگه از معافیتش  هم بپرسی فحشت می دن! خدا خیر بده به FAQ!!
فکر می کنم دانشگاه بهتره واسه صفحه اطلاعیه اش یه خبر نامه بذاره تا هر وقت به روز شد بچه ها خبر دار شن!!!
احتمالا همینجوری پیش بریم به جاهای باریک هم می رسیم مثلا جیمت حذف میشه و درس وزین تنظیم خانواده با ضریب 4!! اضافه میشه! آخرشم هم می گن بی خیال! ما اصلا نخواستیم ام.بی.ای رو! این گنده کاری!ها به ما نیومده!
دانشگاه دولتیه دیگه!! چه میشه کرد..؟!
دستشون درد نکنه ما که قصد شرکت هم نداریم کلی اینجا خندیدیم!! دل یه ملتی رو شاد کردند!!
به این لینک هر یکی دو ساعت یه سر بزنید ،وبلاگ جالبیه! اصلا هم تکراری و خسته کننده نیست!بذارید ذاتتون مفرح شه!!
اطلاعیه پذیرش دانشجو ام.بی.ای دانشگاه امیرکبیر
یه مورد جالب هم اینکه لینک بالا آخرش نوشته MBA88 اما تا چند روز پیش شایدم چند دقیقه پیش!! آخر آدرس همین پیج به خدا MBA87 بود!
خدا به همه صبر بده! ان شاءا... تو شادی هاتون شرکت کنیم...
===============================
یه خبر خوب هم برای بچه های شهرستانی که ارشدو شریف قبول میشن:
امکان رفع محدودیت جدید دانشگاه شریف برای اسکان پذیرفته شدگان کنکورارشد


» نظر