سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمدید

اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد در هفته اول شهریور/ پذیرش 44 هزار داوطلب

معاون سازمان سنجش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد 88 تا دوشنبه 11 خرداد ماه خبر داد.
دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: به منظور فراهم آوردن تجهیزات لازم برای آندسته از داوطلبانی که تا کنون برای دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد 88 اقدام نکرده‌اند، با همکاری شرکت پست ترتیبی اتخاذ شده است که تا روز دوشنبه 11 خرداد ماه منحصرا در باجه‌های مرکزی شهرستان‌های مختلف کشور و مناطق پستی 11، 13 الی 19 شهر تهران دفترچه انتخاب رشته توزیع ‌شود.
وی با بیان اینکه داوطلبین مجاز به انتخاب رشته می‌توانند پس از دریافت دفترچه راهنما تا ساعت 24 روز دوشنبه 11 خرداد با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند، اظهار کرد: تا کنون مشکلی در روند انتخاب رشته داوطلبین گزارش نشده است.
دکتر توکلی در خاتمه با اشاره به تعداد مجازینی که انتخاب رشته کرده‌اند، اظها رکرد: تا کنون حدود 137 هزار داوطلب نسبت به انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد 88 اقدام کرده‌اند.
http://isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1348902&Lang=P

. داوطلبان باید اطلاعات مندرج در کارنامه نتایج اولیه شامل معدل، نام رشته و موسسه محل تحصیل در دوره کارشناسی را تأیید کنند و در صورت وجود مغایرت اصلاحات مربوط را طی درخواست کتبی حداکثر تا 31 خرداد به همراه تصویر مدرک مستند به صورت پیشتاز به نشانی: سازمان سنجش آموزش کشور صندوق پستی 1365-15875 اداره ثبت‌نام واحد تحصیلات تکمیلی ارسال کنند.
http://isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1346021

محدودیت جدید دانشگاه شریف برای اسکان پذیرفته شدگان کنکور ارشد88


» نظر