سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سوالات و کلید

. پس از انتشار کلید اولیه؛ معاون سازمان سنجش : با اعلام سازمان سنجش این کلید غیر قابل استناد است و پس از دریافت نظرات داوطلبان و صاحب‌نظران کلید نهائی سؤالات تهیه و بر اساس آن کارنامه داوطلبان استخراج خواهد شد.
به گفته وی، داوطلبان در صورت تمایل می‌توانند تا تاریخ 17 اسفند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به تکمیل فرمی که برای دریافت این نظرات آماده شده است، اقدام کنند.
http://isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1293477&Lang=P

این تذکر رو بدم که در کنکور امسال هیچی مشخص نیست،هر کسی نظر خودشو داره. دو سال پیش میانگین وزنی 51%  و پارسال که چند واحد افزایش میانگین داشتیم، میانگین وزنی 56.6  هر دو رتبه 98 ام.بی.ای رو کسب کردند، اصلا نظمی نداره که بشه گفت مثلا امسال میانگین وزنی 62 رتبه 98 میاره!! شاید میانگین 65 هم این رتبه رو نیاره و شاید میانگین 60 رتبه زیر 50 بیاره!!
تعدادی کارنامه مربوط به سال پیش:
http://mba.parsiblog.com/-541464.htm
 بنابراین اگر من با توجه به درصدها حدسی در مورد رتبه می زنم، سعی می کنم منطقی و میانگین باشه و مطمئنا هیچ تضمینی بر درست بودنش وجود نداره!! در ضمن درصد هایی که اینجا بعضا درج میشه خالی از اغراق نیست، پس خیلی ناامید یا امیدوار نشید!! نیمه اول خرداد همه چی مشخص میشه.
در مورد ریاضی هم تا به حال سه سوال غلط (از جانب استاد آقاسی) شناسایی شده که حتما تقاضای تجدید نظرشو در سایت سنجش می فرمائید، سایر درس ها رو هم نمی دونم. اگر در جیمت یا زبان به سوال مشکوک به غلط بودن برخوردین در بلاگ اعلام کنید تا بقیه دوستان هم اونرو بررسی کنند تا در صورت اشکال تقاضای تجدید نظرشو کنیم.
ورود به سیستم تقاضای تجدید نظر داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد :
http://srv17.sanjesh.org/noetrequest/Login.aspx


» نظر