سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اعلام نتایج پس از سه ماه...

(87/2/25)  دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر: در آزمون کارشناسی ارشد سال 87 در حدود 160 هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند که از این تعداد با احتساب رشته های دبیری 36 هزار و 500 نفر و با احتساب استعدادهای درخشان در حدود 40 هزار نفر پذیرش می شوند.

وی با بیان اینکه مجازین به انتخاب رشته باید طی روزهای 5 تا 8 خرداد ماه با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند، گفت: داوطلبان می توانند دفترچه‌های انتخاب رشته را از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش و یا با مراجعه به مراکز پستی سراسر کشور دریافت کرده و پس ازمطالعه دفترچه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

معاون سازمان سنجش گفت: اطلاعیه برای پاسخگویی به سئوالات داوطلبان در خصوص اعلام نتیجه اولیه همزمان با اعلام نتیجه منتشر می شود. وی در مورد انتشار نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد 87 نیز اضافه کرد: نتیجه نهایی شهریور ماه به اطلاع داوطلبان می رسد.
                                      --------------------------------------
خوب بالاخره مسئولان سازمان سنجش پس از سه ماه زحمت و تلاش شبانه روزی خبر دقیقی از اعلام نتایج دادند! (همون حالت چهارم شد!!)
معاون سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج مرحله اول آزمون کارشناسی ارشد دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور در 31 اردیبهشت ماه خبر داد.

دکتر ابراهیم خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با اشاره به زمان دقیق اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد سال 87، اظهار کرد: نتایج مرحله اول آزمون کارشناسی ارشد سال 87 روز سه شنبه 31 اردیبهشت ماه از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش اعلام می شود.

وی با بیان اینکه در این مرحله اسامی چند برابر ظرفیت پذیرش دانشگاهها اعلام خواهد شد، اظهار کرد: در آزمون کارشناسی ارشد سال 87 حدود 530 هزار نفر شرکت کرده بودند.

دکتر خدایی در خاتمه با بیان اینکه در این مرحله اسامی مجازین به انتخاب رشته اعلام می شود، تصریح کرد: داوطلبان می توانند با استفاده از شماره پرونده و کد رهگیری و یا مشخصات کارت ثبت نامی و با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org نسبت به دریافت نتایج اولیه خود اقدام کنند.
                                     -----------------------------------------
نکته ای که از این جا استخراج میشه ابتکار بدیع و بی نظیر مسئولان سازمان سنجشه: 
31 اردیبهشت= اواخر اردیبهشت و سه شنبه= آخر هفته!!
(البته به قول یکی از دوستان اینم از یاد نبرین که هرچی باشه ما تو سال نوآوری و شکوفایی هستیم!!)
پس آرزو می کنم آخر هفته آینده خوشی در پیش داشته باشین!!
درضمن اگر نظر و تحلیلی در مورد آزمون دانشگاه آزاد داشتین در قسمت نظرات همین پست بذارین.


» نظر