سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اینم از کنکور آزاد 87

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در مورد زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد گفت: نتایج کنکور کارشناسی ارشد 87 دانشگاهها و موسسات آموزش عالی اواخر هفته آینده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.
این خبر امروز صبح روی خبرگزاری قرارگرفته ،حالا نکته ای که در مورد این خبر درخور تأمله اینه که اگر منظور رئیس سازمان هفته آینده ست که میشه اوایل خرداد (3شنبه 31 اردیبهشته) پس اواخر اردیبهشت چی شد که 10 دفعه هم روش تاکید میشد؟
 اگر منظور آخر همین هفته جاری بوده که اواخر اردیبهشت هم هست،چرا گفته هفته آینده؟!
حالت سوم هم اینه که شاید مصاحبه در روز جمعه یا پنجشنبه صورت گرفته باشه و شنبه روی سایت رفته باشه که بعید به نظر میرسه!
البته یک حالت چهارمی هم میشه متصور بود  که ایشون به روز آخر ماه میگن اواخر ماه و همچنین سه شنبه ها رو به عنوان اواخر هفته میشناسند!!

سایر اخبار:
مدیر کل دفتر گسترش آموزش عالی گفت: کلیه رشته های بین رشته ای که طی 2 سال گذشته درخواست تأسیس را از دفتر گسترش داشتند نیز در دفترچه راهنمای کنکور کارشناسی ارشد 87 درج می شوند.

و در دانشگاه آزاد مقرر شده است که در مقطع کارشناسی ارشد برای هر رشته 18 تا 20 نفر دانشجو پذیرش شود و در دانشگاههای غیر انتفاعی و غیردولتی نیز سقف پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد برای هر رشته 15 نفر تعیین شده است.
                            ----------------------------------------------------------------
اخبار کنکور ارشد آزاد قبل از آزمون؛
با این که این آزمون نسبت به آزمون سراسری دوم اسفند پارسال حساسیت کمتری داره ولی جالبه بدونین طبق آمار رئیس دانشگاه ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد فقط 10 درصد کل شرکت کنندگانه!! پس رقابت بالاست!
همچنین جاسپی که داره با چالش بر سر ریاستش دست و پنجه نرم میکنه با بیان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در نیمه اول شهریور ،گفت: کنکور کارشناسی ارشد امسال دانشگاه آزاد اسلامی با افزایش 54 درصدی داوطلبان نسبت به سال گذشته دارای بیش از 320 هزار داوطلب است که یک سوم این شرکت کنندگان در تهران هستند...!!
پس یک تست هم یک تسته ؛از دست ندین!! ان شاءالله که بهترین نتیجه رو بگیرین!
دوستان لطف کنین بعد از آزمون نظر و تحلیلتون رو بذارین تا یک تحلیل کلی از آزمون داشته باشیم؛

یکبار دیگه برای همه شما عزیزان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با آرامش کامل و توکل به خدا،به بهترین نحو از زحماتتون بهره ببرین؛
به امید موفقیت شما
مجیدرضا خاکی


» نظر