سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین اخبار...

رییس دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به ایجاد دانشکده مدیریت و اقتصاد در این دانشگاه، گفت: این دانشکده به عنوان هشتمین دانشکده دانشگاه تربیت مدرس احداث می‌شود.

 دکتر فرهاد دانشجو در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر هفت دانشکده فنی مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، منابع طبیعی و علوم دریایی و پزشکی در دانشگاه تربیت مدرس فعالیت می‌کند.

وی افزود: احکام لازم برای تاسیس این دانشکده و هم چنین پیش بینی‌های لازم برای ایجاد فضای استقرار این دانشکده به عمل آمده است.

دکتر دانشجو با اشاره به راه اندازی و بهره برداری دانشکده مدیریت و اقتصاد در آینده‌ای نزدیک، اظهار کرد: این دانشکده شامل گروه‌های آموزشی مدیریت، مدیریت فناوری اطلاعات، اقتصاد، حسابداری و کتابداری و اطلاع رسانی است.

گفتنی است، بنا به پیش بینی‌های صورت گرفته این دانشکده تا پایان سال در دانشگاه تربیت مدرس مستقر می‌شود.

 

========

نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد در اواخر اردیبهشت اعلام می‌شود.

دکتر خدایی، معاون سازمان سنجش آموزش کشور درگفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه ظرفیتهای پذیرش آزمون کارشناسی ارشد هنوز نهایی نشده است، تصریح کرد: در مرحله اول اسامی 3 برابر ظرفیت نهایی به عنوان مجاز به انتخاب رشته اعلام می شود که از میان آنها و بر اساس پیش‌بینی صورت گرفته 35 تا 37 هزار نفر پذیرش نهایی می‌شوند که اسامی آنها در شهریور ماه اعلام می‌شود.

وی گفت: مجازین حدود یک هفته برای انتخاب رشته مهلت دارند.

وی ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال گذشته را 27 هزار و 661 نفر بیان کرد و گفت: بر اساس پیش‌بینی صورت گرفته، امسال ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد نسبت به سال گذشته حدود 37 درصد رشد دارد.

 

موفق باشید
کاوه


» نظر