سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردیس کیش دانشگاه تهران و گسترش دامنه فعالیت ها...

رییس پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران از ایجاد پنج رشته جدید در نیمسال دوم تحصیلی و راه اندازی چندین رشته‌ جدید دیگرخبر داد.

 وی با بیان اینکه پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران نیمسال اول تحصیلی خود را با ایجاد چهار رشته MBA با گرایش‌های بازرگانی، آموزش زبان انگلیسی (درمقطع ارشد) و رشته معماری و طراحی صنعتی در مقطع کارشناسی آغاز کرد، گفت: نیمسال دوم نیز با ایجاد پنج رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد آغاز شد.

وی رشته‌های جدید ایجاد شده در پردیس را شامل MBA با گرایش تکنولوژی، حقوق خصوصی، تربیت بدنی، گرافیک و طراحی صنعتی بیان کرد و گفت: در حال حاضر در دو رشته تکنولوژی و حقوق خصوصی ظرفیت دانشجو به حد نصاب رسیده است و در مابقی رشته‌ هنوز در حال پذیرش دانشجو هستیم.
دکتر ضرغام با بیان اینکه پردیس برای تدریس دروس از اعضای هیات علمی دانشگاه تهران به صورت پاره وقت استفاده می‌کند، تصریح کرد: اما در صددیم که جهت استقرار اعضای هیات علمی در کیش تدابیری را بیاندیشیم و در حال حاضر حدود هفت عضو هیات علمی به صورت تمام وقت در پردیس مشغول به تدریس هستند و به زودی آگهی جذب عضو هیات علمی برای پردیس خواهیم داشت.


» نظر