سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آزمون کارشناسی ارشد سال 87 به اسفند ماه موکول شد

سازمان سنجش آموزش کشوراعلام کرد: آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال87 به اسفندماه موکول شد.

به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد:« با توجه به شرایط سخت جوی و بدی آب و هوا در چند روز گذشته و احتمال ادامه آن در روزهای آینده در سراسر کشور که موجب تعطیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و به تعویق افتادن امتحانات پایان ترم و تداخل زمانی این امتحانات با آزمون کارشناسی ارشد سال 87 شده است و حسب درخواست تعداد زیادی از دانشگاه‌ها و داوطلبان شرکت کننده در آزمون و براساس موافقت وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری، آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال 1387 در صبح و بعدازظهر روزهای چهارشنبه یکم، پنج‌شنبه دوم، جمعه سوم و صبح شنبه چهارم اسفندماه سال 1386 برگزار خواهد شد».

======

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به کلیه دانشگاهها اختیار داده است که با توجه به شرایط جوی و با هماهنگی استانداری، می‌توانند نسبت به تعویق یا تغییر تاریخ امتحانات و یا تعطیلی دانشگاه‌ اقدام کنند.

دکتر داداشپور مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم با اعلام این خبر به خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با رد شایعه تعطیلی یک هفته‌ای دانشگاههای کشور گفت: از نظر وزارت علوم، کلیه امتحانات دانشگاههای کشور دایر است مگر آنکه خود دانشگاهها با نظر استانداری تاریخ برگزاری امتحانات را به تعویق بیندازند.

وی تصریح کرد: در این زمینه کلیه دانشجویان باید جهت اطلاع از تغییرات احتمالی برنامه امتحانی باید به دانشگاه خود مراجعه و یا تماس حاصل کنند.

تعیین زمان برگزاری امتحانات لغوشده بر عهده دانشگاه‌هاست

امتحانات کلیه دانشگاه‌ها در روزهای 27 و 30 دی ماه لغو شد

همچنین دکتر خالقی معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز با اشاره به تعطیلی دانشگاه‌ها به دلیل برودت هوا و لغو امتحانات برخی دانشگاهها، گفت: تصمیم‌گیری درباره برنامه‌ریزی و تعیین زمان برگزاری امتحانات لغو شده، بر عهده  دانشگاه‌هاست.

 

=====

به به ! چقدر جالب ! چقدر مفرح !
کلی رو برنامه و دقیق و تنظیم شده !
حالا اگه یه بابایی برای بعد از آزمونش برنامه ریزی کرده باشه ، بخواد بره مسافرت ! 1000 جور کار دیگه داشته باشه ، نمیتونه !!!!
فعلا 1 تا 4 اسفند کنکوره ، اگه باز تغییرش ندن...

کاوه

 


» نظر