سفارش تبلیغ
صبا ویژن

MBA - کیش - شریف !

بالاخره بعد از رسیدگی به اون همه درخواست کننده ام.بی.ای شریف که رزومه ها و مدارکشون رو از اردیبهشت امسال فرستاده بودن دانشگاه دوره فوق لیسانسش رو با 70 روز تاخیر شروع کرد !!!!
این با کدوم استاندارد میخونه که دوره از وسط آذر شروع بشه نمیدونم !‏ولی شروع شد !!!

دانشگاه صنعتی شریف در راستای اهداف علمی خود و به منظور جذب دانشجویان منطقه، دوره بین المللی MBA خود را در مقطع کارشناسی ارشد پنجشنبه هفته جاری 8 آذر ماه در دانشگاه کیش آغاز می کند.
به گزارش خبرگزاری مهر، دوره MBA دانشگاه صنعتی شریف در حاشیه هیئت امنای دانشگاه کیش در مقطع کارشناسی ارشد با حضور دکتر سعید سهراب پور رئیس دانشگاه صنعتی شریف گشایش می یابد. در این دوره 40 دانشجو به تحصیل خواهند پرداخت.

در این مراسم آزمایشگاه مهندسی مکاترونیک این دانشگاه که یکی از مجهزترین و مدرنترین آزمایشگاههای مهندسی مکاترونیک ایران است افتتاح می شود. همچنین ساختمان شماره 4 دانشگاه کیش در یکی از بهترین نقاط منطقه آزاد کیش با بودجه دانشگاه صنعتی افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرند.

دانشگاه کیش با سه سال فعالیت در حال حاضر با داشتن 245 دانشجو در رشته های مکاتونیک، فناوری اطلاعات و عمران در مقطع کارشناسی و همچنین 323 دانشجو در رشته های مهندسی عمران، مهندسی IT ، مهندسی مکاترونیک ،مهندسی مواد، مهندسی برق و مدیریت MBA در مقطع کارشناسی ارشد به فعالیتهای علمی و آموزشی خود مشغول است.


» نظر