• وبلاگ : برترين وبسايت رشته ام.بي.اي و مديريت اجرايي
  • يادداشت : نتايج
  • نظرات : 2 خصوصي ، 131 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3   4   5    >>    >
     
    + علي 
    سلام.خسته نباشيد.بنظر شما نور طوبي بهتره يا دانشگاه ازاد؟
    پاسخ

    سلام. نميتونم بطور دقيق جواب بدم.اما اگه من بودم مي رفتم دانشگاه آزاد
    + ‏س 

    سلام.خسته نباشيد.

    مي خواستم بدونم نتايج نهايي كارشناسي ارشد مالك اشتر كي اعلام مي شه؟

    اگه جواب بديد ممنون مي شم اخه خيلي برام حياتي.

    پاسخ

    سلام؛ اونها خارج از نوبت اعلام نتايج ندارن و نتايج كلي از طريق سنجش تو هفته اول شهريور اعلام ميشه
    + مجتبي 
    سلام
    يکي از دوستان گفته بودند کلاسهاي دانشگاه تهران 2روز در هفته است وميشه بقيه روزهاي هفته رو کار کرد مي خوام بپرسم کدوم روزاي هفته واينکه کاري که مي کنند مرتبط به مدرک کارشناسيشون يا مرتبط با mba که قبول شدند
    با تشکر
    + امير 
    درصدها و رتبه هاي سال هاي قبل کجا هستن؟
    پاسخ

    آرشيو
    + مجتبي 
    بعد اينکه دو ساله يا سه سال
    تشکر
    پاسخ

    معمولا 2.5
    + مجتبي 
    با سلام وخدا قوت
    ميخوام بدونم mba تو همه دانشگاهها 56 واحد
    ممنون
    پاسخ

    دانشگاه هايي كه از طريق كنكور سراسري دانشجو مي گيره ولي دوره هاي بين الملل كمتره
    + سميه 

    با سلام

    ميخواستم بدونم شرط دارا بودن سوابق علمي و پژوهشي و تجربي كه مهر البرز گذاشته واقعيه ؟ و اينكه بين نور طوبي و مهر البرز كدوم بهتره ؟

    با تشكر

    پاسخ

    سلام. نه خيلي زياد. به نظر من نور طوبي
    + N R 

    تو كامنت قبلي فونت عددها قاطي شده بود!

    زبان 74

    جيمت 66

    رياضي‌ 12

    رتبه 284

    + ش 
    سلام رتبه 1151 چي ؟آيا انتخاب رشته بكنم يا نه؟ممنون ميشم اگه زود به من جواب بدين
    پاسخ

    سلام. شايد مجازي
    + فهيم 

    سلام راستش روم نميشه رتبه ام رو بفرستم ولي گفتم شايد حداقل بدرد آمر گيري بخوره.

    نمره به درصد
    نام درس
    سفيد
    زبان عمومي وتخصصي /انگليسي /
    26/00
    زبان تخصصي /انگليسي /
    17/95
    استعدادوامادگي تحصيلي ويژه رشته مديريت
    سفيد
    دانش مسائل روزدرزمينه مديريت موسسات توليد
    سفيد
    نظريه هاي عمومي مديريت
    سفيد
    زبان فارسي
    46/67
    رياضيات عمومي 1و2دوره فني ومهندسي

    معدلم 13/16

    البته من مثل خيليها توقع درصد ها و رتبه بهتري داشتم ولي اميدوارم نا حقي نشده باشه.وقت واعصاب ما ها هيچ ارزشي نداره؟؟؟؟

    + آرش 

    سلام آقا با رتبه 1215 پيام نور يا مجازي امكانش هست البته ميخام فقط بدونم وگرنه اگه آزاد قبول نشم ميخام برم (مي برنمون) سربازياگه هم امكانش نيست پس برا چي تا رتبه 2000 مجاز مي زنن

    پاسخ

    احتمال خيلي كمي داره مجازي! اون الكيه!!
    + حسين 

    با سلام و عرض خسته نباشيد و تشکر از اينکه با حوصله به سوالات همه پاسخ ميدين:

    با يكي از استاداي شريف راجع به گرايش مديريتش صحبت مي کردم . پيش بيني ايشون اين بود که زودتر از تهران پر مي شه! با رتبه 73 بعد از شبانه شريف , الويت بعدي رو مديريت شريف و بعد روزانه تهران و خواجه نصير توصيه کردند( با توجه به ليسانس صنايعم) نظر شما چيه؟ اميدواريم به غير از شبانه شريف به کدوم دانشگاه روزانه باشه ؟ پيشنهادتون چيه ؟

    براتون آرزوي موفقيت دارم.

    پاسخ

    سلام. كاملا بستگي به خودت داره. اين رشته جديد درسته كه شبيه ام.بي.اي هست ولي آينده نامعلومي داره و بيشتر تئوريكه تا كاربردي. احتمالا شبانه شريف يا روزانه تهران در مياي ولي مي گم!بستگي به خودت داره. هر كدومش مي تونه در شرايط خاص شما ايده آل باشه
    + حامد 
    1901 براي اجرايي منظورمه؟ مجازي فارابي يا ...؟
    پاسخ

    خيلي اطلاع ندارم.شرمنده
    + م.ر 

    با سلام به همه دوستان

    مي خواستم بگم يه بخشي از اعتراضاتي كه وجود داره به خاطر اشتباه خود ماست. همگي يادتون هست كه وقتي كليد اوليه سنجش اومد همگي در مورد سوال ساعت تو جي مت اعتراض داشتيم. بعضي از بچه ها متعجب بودن و ميگفتن حتي يه كودك هم اين اشتباه سازمان سنجش و نمي كنه. اما تو اون سوال جواب سنجش درست بود كه من خودم بعد از چند روز متوجه شدم.

    سوا هاي مشابه ديگه اي هم شايد وجود داشته باشن.

    +

    سلام مجيدآقا واقعا اعتراض فايده نداره؟
    تجمع دوباره معترضان آزمون کارشناسي ارشد مقابل سازمان سنجش

    اعتراض به نتايج آزمون کارشناسي ارشد در مقابل سازمان سنجش

    همچنان ادامه دارد. روز گذشته حدود 100 نفر از داوطلبان آزمون کارشناسي ارشد که به رتبه ها و درصدهاي اعلام شده و همچنين به کليد جواب هاي منتشرشده اعتراض داشتند، در ادامه تجمع دوروزه خود براي دومين روز مقابل سازمان سنجش تجمع کردند. تعدادي از داوطلبان معترض با حضور در دفتر روزنامه اعتماد با تشريح اتفاقات افتاده و برخورد نيروي انتظامي براي متفرق کردن معترضان گفتند؛ با وجود اعتراض ها هيچ کدام از مسوولان سازمان سنجش حاضر به پاسخگويي نبودند. آنها در پاسخ به معترضان براي اشتباه بودن کليد جواب ها وعده دادند کليد نهايي تا دو هفته ديگر منتشر مي شود. اين در حالي است که در حال حاضر يک کليد منتشر شده و بر اساس آن به معترضان جواب داده مي شود.


    يکي از اين معترضان با بيان اينکه درصدهاي اعلام شده داوطلبان آزمون کارشناسي ارشد اشتباه است، گفت؛ تعدادي از داوطلبان در زمان آزمون درسي را سفيد گذاشته و هيچ تستي را پاسخ نداده اند اما در اعلام نتايج از آن درس نمره 40 درصدي گرفته اند. در عوض تعدادي از داوطلبان نيز وجود دارند که از درسي مطمئن هستند امتياز خوبي مي آورند اما هيچ امتيازي نگرفته اند. يکي ديگر از اين داوطلبان با مشکوک ارزيابي کردن نتايج اعلام شده درباره دلايل اعتراض خود گفت؛ در يکي از دروس به چند سوال جواب داده ام اما در کمال تعجب درصد اين درس در کارنامه من صفر درج شده است در حالي که اگر به تمام سوالات هم پاسخ اشتباه داده باشم، بايد درصد منفي براي من در نظر گرفته مي شد نه درصد صفر.

    از سوي ديگر معاون سازمان سنجش آموزش کشور در پاسخ به اعتراض برخي داوطلبان کنکور کارشناسي ارشد به نتايج اوليه اين کنکور با بيان اينکه نمره داوطلبان کنکور توسط ماشين داده مي شود، گفت؛ 99 درصد اعتراضات مرتبط با نمره داوطلبان بي مورد است.

    به گزارش مهر ابراهيم خدايي افزود؛ اعتراض به نتيجه کنکور کارشناسي ارشد مانند روال سال هاي گذشته و طبيعي است و از روز گذشته که نتايج روي سايت سازمان سنجش قرار گرفته اعتراضات ارائه شده از سوي داوطلبان دريافت و ظرف دو تا سه هفته آينده به آنها پاسخ داده مي شود. وي با تاکيد بر اينکه سازمان نمي تواند به صورت حضوري پاسخگوي داوطلبان و اعتراضات شان باشد، گفت؛ سيستم سازمان سنجش مکتوب و اينترنتي است و داوطلبان بايد اعتراضات و درخواست هاي خود را به صورت مکتوب و اينترنتي براي سازمان ارسال کنند.

    معاون سازمان سنجش آموزش در پاسخ به اعتراض برخي از داوطلبان کنکور کارشناسي ارشد مبني بر عدم انتشار کليد نهايي سوالات کنکور گفت؛ سال گذشته نيز کليد نهايي منتشر نشد و شرايط اعلام نتيجه کنکور ارشد امسال مانند سال گذشته است. اين اعتراضات در حالي قوت پيدا مي کند که از فردا مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد آغاز مي شود.

    معاون سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به نحوه انتخاب رشته در آزمون کارشناسي ارشد سال 88 گفت؛ داوطلبان مجاز به انتخاب رشته مي توانند تا 50 کد رشته را در اين آزمون انتخاب کنند و در اين ميان مي توانند انتخاب رشته در روش هاي آموزش محور و آموزشي پژوهشي را بدون اولويت انجام دهند.

    حسين توکلي با بيان اينکه دفترچه هاي انتخاب رشته از فردا در مراکز پستي سراسر کشور توزيع خواهد شد و هم اکنون نيز روي سايت اينترنتي سازمان سنجش وجود دارد، اظهار کرد؛ مهلت انتخاب رشته داوطلبان از فردا آغاز مي شود و تا 10 خردادماه ادامه خواهد داشت.

    وي با اشاره به ظرفيت پذيرش دانشجوي کارشناسي ارشد با شيوه آموزش محور گفت؛ دو هزار و 964 داوطلب از طريق آزمون کارشناسي ارشد در شيوه آموزش محور پذيرفته مي شوند.
    پاسخ

    اينو كه خوندم يكم اميدوار شدم! شايد به خاطر انتخاباتم كه شده يه حركتي بكنند! ولي حضوري خيلي بهتر از كتبي و اينترنتيه
       1   2   3   4   5    >>    >