چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
اخبار کنکور MBA را از وب سايت ايرانيان ام بي اي ارائه دهنه منابع کنکور کارشناسي ارشد MBA پي گيري نماييد
+ AMIR 
سلام
امروز يکي از دوستام که تو شريف درس مي خونه زنگ زد و گفت که يه شايعه تو دانشگاه مطرح شده که مثل اينکه قراره ظرفيت mba رو بکنن 0 . به عبارت ديگه قراره دانشکده مديريت و اقتصاد رو منحل کنن.
تو رو خدا اگه کسي اطلاعي داره، بگه.
پاسخ

متاسفانه همينطوره به احتمال قوي!!
+ ايمان 
سلام دوستان
همتون خسته نباشيد. من از قبولي هاي سال گذشته هستم و در حال حاضر ترم دوم شاهرود. خلائي که هر سال اينجا محسوس بود حضور دوستان قبول شده سالهاي قبل بود و خوب من اومدم تا جاييکه در توانم هست اين دين رو به شما عزيزاي امسال ادا کنم. البته يکم دير شد و اون هم به خاطر درگيريهاي درسي بود.
گويا سئوالات رياضي امسال از روند رو به آسون شدن طي 3 سال قبل يکهو به سمت سخت شدن رفته، البته من با تجربه اي که سالاي گذشته داشتم ميگم وقتي که کنکور MBA سخت ميشه بسيار به نفع بچه هايي هست که درس خوندن، هرچند که ظاهر درصدهاشون بياد پايين. به هر حال ايميل رو هم گذاشتم و سعي ميکنم موقع انتخاب رشته هم در خدمتتون باشم، تا سئوالاتتون از دانشگاه خودم رو پاسخ بدم. از ادمين بسيار محترم اين وبلاگ که به شخصه خيلي مديونشون هستم هم سپاسگذارم. موفق باشين
ishahrakimoghadam@yahoo.com
پاسخ

با تشکر. موفق باشيد
سلام
با توجه به تشابه موضوعي خيلي علاقمنديم که وبسايت شما رو در سايتمون معرفي کنيم . در صورتيکه که شما هم افتخار مي دهيد. سري به وبسايت ما بزنيد و در صورت تمايل وبسايت ما را با نام :
مدير امين ,مرجع دانستنيهاي مديريت, MBA,DBA
به آدرس : www.modireamin.com.
در لينکهاي خود درج نماييد و متعاقبا به ما هم اطلاع دهيد تا در سايت مدير امين لينکدهي شويد.
در ضمن مطالب مدير امين را مي توانيد بوسيله آدرس فيسبوک : www.facebook.com/modireamin دنبال کنيد
شاد و پاينده باشيد.

پاسخ

سلام. لينک کنيد و به ما خبر بدين