mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
ميام بلاگت ميدم جوابتو
سلام. مي خواستم كمي از همايش ملي مديريت كارآفريني دفاع كنم. به نظر من نسبت به ساير همايش ها و سمينارها و كنفرانس هاي ايران نسبتاً خوب بود. افراد علاقه مند و با انرژي و با ايده از سراسر كشور آمده بودند كه آشنايي براي يعضي از آنها برايم جالب بود. پيشنهاد همكاري در تحقيقات هم دريافت كردم. شما با چند نفر آشنا شديد گمنام؟ سطح علمي مقالات خيلي بالا نبود ولي در مورد خيلي از آنها پايين هم نبود. پذيرايي و برنامه ريزي و مديريت همايش خوب بود. غرفه ها هم جالب بود و من هم مثل شما يك كتاب خريدم و كلي چيزهاي ديگر هم گيرم آمد. مقدار زيادي از فايده يك همايش حاشيه آن است. سه نفر از وزيران كشور در اين همايش حضور پيدا كردند و رئيس جمهور هم براي آن پيام آماده كرده بود. توافقنامه تأسيس دانشكده كارافريني هم امضا شد و از نظر تاريخي هم مهم بود. ضمن اينكه بحث ها و مناظره هايي كه آقايان اخوان بهابادي و تهرانچي راه انداختند جالب بودند و پانل دكتر فرشباف، دكتر مقيمي و دكتر فرهنگي هم بحث هاي جالبي برانگيخت.

يکي از بي محتوا ترين گردهمايي هايي که در اين مدت رفته بودم،همايش مديريت کارآفريني دانشگاه تهران بود

نميدانم اگر همايش تخصصي بود پي دليل اينکه هرکدام از سخنرانان ساعت ها به تعريف کارآفريني ميپرداختند چه بود و اينكه مطالب ارائه شده را ميتوان مقاله ناميد!!!

در وقت استراحت بعضي براي دل خوشي خودشان هم که شده ميگفتند:خوب آخه اولين سري برگزار همايش بود و من هرچه تلاش کردم معناي اين حرف را نفهميدم(معلوم شد من مال کدام ولايت هستم!!)

شايد تنها چيزي که مرا دل خوش کرد پيدا کردن کتابي بود که مدتها پيش با خودم گفته بودم يادم باشد بخرم

پ.ن:اين پست رو براي حسين نوشتم كه نتونست بياد

+ بد بين 
شايد اين هم يك راه براي نخريدن كتاب و صرفه جويي تو هزينه ها باشه !!!! نه ؟
+ رضا 
سلام مهسا خانوم. عجيبه نمونه سوالهاي سال قبل رو پيدا نكرديد. بهر حال يه كم درخواستتون سخته بخصوص كه الان به اسكنر هم دسترسي ندارم اما سعي مي كنم حداقل براي سال 85 اينكار رو انجام بدم. در مورد Gmat هم اگه کمکي از دست من بر بياد در خدمتتون هستم. موفق باشيد.
+ كاوه 

ممنونم رضا

خير از جوونيت ببيني ننه !

سلام.ميشه از اعضاي اين سايت خواهش كنم كه اگر كنكور سال 84 و85 MBAرو دارن اسكن كننن «قسمت رياضي فقط»و در اختيار من قرار بدن؟ تمام مشهد رو گشتم پيدا نكردم..

ايجا رفع اشكال Gmatهم پاسخ ميدين؟

ممنون كه آپ كردي كاوه جان