تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
   1   2   3   4   5    >>    >
 
+ من 
من در دانشگاه شهيد بهشتي امتحان دادم. داوطلب کناري من اجرايي بود و تقريبا تا آخر وقت دفترچه دوم داشت به دفترچه اول جواب ميداد . البته همه اينجوري نبودند و بستگي به ناظر هر قسمت داشت.
+ روح اله رياضي 

بنده کاملا حمايت مي کنم.

اميدوارم اين سفر هم حال و هواي شما را عوض کرده باشد و بزني به خط پيروزي

+ مجيد 

سلام

خوب مي بينم كه اين چند روز كه ما نبوديم اين قسمت فعال بوده!

از همه دوستاني كه نظر دادند ممنونم؛ولي بحث در مورد گذشته فايده اي نداره و الان آينده خيلي ميتونه مهمتر باشه

دوستاني كه رتبه خوب كسب كردند بهشون تبريك مي گم و آرزوي موفقيت براشون دارم،دوستاني هم كه مثل خودم راضي نبودند نااميد نباشند!همه چيز رو فراموش كنند و به فكر آينده خوبي باشند چرا كه شكست تأخيري در رسيدن به پيروزيه نه توقف!

اكثر رتبه هاي خوب بار اولشون نبوده كه در آزمون شركت كرده بودند!

از الان يه برنامه ريزي جامع و دقيق واقعا مي تونه هدفمندتون كنه.

از اين كه بگذريم مي خوام پست بعدي رو به كارنامه ها و رتبه ها اختصاص بدم تا بررسي داشته باشيم به درصد ها و رتبه ها، اگر كسي مايل بود خيلي ممنون ميشم كارنامه خودشو برام بفرسته:
majidrezakhaki@yahoo.com

يكي از عزيزان صنايعي كه در مورد اين رشته سوال داشت، كه اگر لطف كنند آرشيو و مطالب قبلي رو بخونند آشنايي كامل پيدا مي كنند.

موفق باشين

+ م.ع در جواب نويد!! 
با سلام در جواب نويد:
من خودم در حوزه شهيد بهشتي امتحان دادم و شاهد چنين اتفاقي نبودم و ضمنا رتبه خوبي هم در اجرايي آوردم.
اما متاسفانه بعضي آدم ها وقتي که تلاش کافي نمي کنند و يا به هر دليل ديگري در رقابت موفق نمي شوند به جاي درس گرفتن از شکست و يافتن اشکالات کارشان به دنبال فلسفه بافي و بهانه هاي متعدد جهت فرافکني مي گردند و سعي مي کند ناراحتي ناشي از شکستشان را با کوچک شمردن تلاش افراد موفق التيام بخشند.
دليل صحبت من هم اين است:
آقاي نويد اگر چنين اتفاقي در حوزه امتحاني خودتان افتاده است که پس شما هم وقت اضافه تر داشته ايد و اگر چنين اتفاقي در حوزه ديگري رخ داده پس لطفا با صراحت اسم حوزه مورد نظرتان را اعلام کنيد و از طريق سازمان سنجش پيگير جريان باشيد. البته قابل توجه شما اين که در شهر تهران دو حوزه اصلي و فکر کنم تنها حوزه هاي 1148 دو دانشگاه علم و صنعت و شهيد بهشتي بوده اند و بنا به شواهد موجود در همين صفحه کسي شاهد چنين جرياني نبوده است. پس لطفا از اين پس با نوشتن چنين نظراتي سعي در فرافکني و انحراف از ايرادي که به خودتان وارد است نداشته باشيد.

سلام

در نوشته من (2 نظر قبل از اين كه در تاريخ 17/3/1387 ساعت 1:55

دقيقه صبح نوشته ام)پاراگراف دوم و سوم را در جواب دوست عزيز اقاي رياضي نوشتم كه به اشتباه در اول نوشته ام در جواب اقا رضا زينلي (كه همين جا از ايشان عذر خواهي ميكنم).

در صورت امكان مدير بلاگ اين اشتباه را تصحيح و اين نظر را پاك كنند.

سلام به همه دوستان و نويد جان

به نظر من مسئله اي كه شما عنوان كرده اي در مورد كنكور مديريت اجرايي تاثير آنچنان زيادي ندارد. سوالات مديريت اجرايي بر خلاف گروه مديريت (بجز چند سوال مربوط به جي مت) نياز به تسلط دارد و نه زمان.

در ضمن من سوالات رو به ترتيبي جواب دادم كه زبان رو گذاشتم براي آخر كار و فقط تونستم به 5 سوال جواب بدم كه زمان تموم شد و دفترچه 1 رو گرفتند.

براي اطلاع شما بايد عرض كنم كه من در آزمونهاي آمادگي 2 تا از موسسات معتبر هم هر هفته شركت مي كردم كه در مجموع از 16 دوره آزمون در 13 دوره رتبه1 تا 4 آوردم

اگر تجزيه و تحليل شما اين نتيجه را مي دهد كه مطالعه مكرر حدود 40 كتاب و جزوه و روزي 12 تا 14 ساعت مطالعه و تمرين حدود 5000 تست تاليفي خودم و شركت در همه اين آزمونها شانس و اقبال بوده است، خوب حتما حق با شماست

به همه دوستان و عزيزاني كه در آزمون امسال و ساير آزمونها نتيجه نگرفته اند توصيه مي كنم به جاي فرا فكني؛ به خودشان رجوع كنند و با افزودن بر تلاش و همت خود و توكل به خداوند متعال ،حتما و قطعاً نتيجه دلخواه را خواهند گرفت

بهشت را به بها دهند نه به بهانه

موفق و پيروز باشيد

ارادتمند همگي دوستان

رضا

+ نوروززاده 

درجواب اقا نويد:

دوست عزيز اگر اين که گفتي راست باشه واي به حال سنجش و بدا به حال ما(چون من و اقا رضا ( رتبه 50 و 2)فقط رو اجرايي سرمايه گذاري کرده بوديم).در ضمن براي روشن شدن اذهان عمومي اقا رضا زينلي و من هر دو در شهرستان امتحان داديم.

در جواب اقا رضا زينلي:

فقط براي اين كه بحث جمع بندي بشه و اطاله كلام نشه يك موضوع را عنوان ميكنم: عدم تسلط به خود ، استرس و عدم اعتماد به نفس، به عقيده اين حقير حداقل 30 درصد توانايي در جلسه كنكور را ميگيرد.

پس حتما خيلي ها از من بهتر بودند اما شرايط فوق رتبه من را 50 مشخص كرد.من هم ميتوانم بگم اگر ان شب ان اتفاق ها نمي افتد حتما من رتبه يك مي اوردم.اما اين را هم به ياد داشته باشم اگر اتفاق هاي مشابه براي خيلي هاي ديگر مثل من نمي افتد شايد رتبه من 250 هم نميشد.

+ نويد 

با سلام به همه دوستان

مي خوام يه يه حقيقت تلخ که امسال در کنکور اجرايي اتفاق افتاد اشاره کنم که خود من خيلي از اين موضوع ضرر کردم. در کنکور امسال در بسياري از حوزهاي امتحاني تهران که من خبر دارم بعد از اتمام وقت دفترچه اول اين دفترچه ها از داوطلبان جمع نشد و دفترچه دوم داده شد و اين باعث شد خيلي از دوستان از وقت دفترچه دوم ام بي ام سوالات اجرايي را با خيال راحت و وقت بيشتر جواب بدن و اکر نه خودتون قضاوت کنيد چطور ممکنه با اين وقت کم( 155 سوال در 180 دقيقه ) چطور خيلي از دوستان سوالات ام بي ام رو هم جواب دادن يا موفق به شدن درصدهاي بالايي شدن و اين اتفاق و از بين رفتن حق خيلي ها باعث شده خيلي دوستان جو گير بشن و اين درصدهاي بالارو به حساب هوش و استعداد خود بزارن مبارکتون باشه اما...............

+ نويد 

با سلام به همه دوستان

مي خوام يه يه حقيقت تلخ که امسال در کنکور اجرايي اتفاق افتاد اشاره کنم که خود من خيلي از اين موضوع ضرر کردم. در کنکور امسال در بسياري از حوزهاي امتحاني تهران که من خبر دارم بعد از اتمام وقت دفترچه اول اين دفترچه ها از داوطلبان جمع نشد و دفترچه دوم داده شد و اين باعث شد خيلي از دوستان از وقت دفترچه دوم ام بي ام سوالات اجرايي را با خيال راحت و وقت بيشتر جواب بدن و اکر نه خودتون قضاوت کنيد چطور ممکنه با اين وقت کم( 155 سوال در 180 دقيقه ) چطور خيلي از دوستان سوالات ام بي ام رو هم جواب دادن يا موفق به شدن درصدهاي بالايي شدن و اين اتفاق و از بين رفتن حق خيلي ها باعث شده خيلي دوستان جو گير بشن و اين درصدهاي بالارو به حساب هوش و استعداد خود بزارن مبارکتون باشه اما...............

+ مهدوي 

سلام

من دانشجوي سال آخر مهندسي صنايع هستم و از طريق يكي از دوستان سايت شما به من معرفي شده مي خواستم براي فوق ليسانس رشته مديريت اجرائي از شما اطلاعات كسب كنم لطفا من را راهنمائي نمائي من دست چپ هستم و عاشق و داراي استعداد در مديريت و با وجود سن 23 سال 3 سال سابقه مديريتي دارم .در مورد اين رشته و اينكه براي قبولي 100% داشته باشم چه كنم ؟

سعي كنيم مثل اكثر مربي هاي ايراني (فوتبال) كه اكثرا موقع شكست اهل توجيه و فرافكني هستند نباشيم و از افشين قطبي درس بگيريم

استراتزي مناسب و قدرت روحي رواني آدما سر جلسه امتحان يكي از مهمترين عوامل مو فقيته (كه خيلي ها اين توانايي را ندارند و شما در نظر نگرفتيد) ، همون چيزي كه آقاي نوروززاده داشتند

و البته هر مديري بايد اين قدرتو داشته باشه

واقعا تبريك

+ روح اله رياضي 

من براي همه دوستان احترام زيادي قائلم .چه ازدواج كرده و چه نكرده.اما هنوز با توجه به مواردي كه دوستان متاهل عرض كردند هنوز سر حرفم هستم.البته كنكور امسال يك پارامتري داشت.و آن هم بنا بر شنيده هاي من بعضي اساتيد اعتصاب كرده و سوال به سنجش نداده بودند.براي همين درصدي از سوالات تكراري بود و در كل كنكور بسيار استاندارد تري از سالهاي گذشته بود.(مثلا همين رياضي امسال هم تست تكراري داشت و هم تست خارج رياضي كه چند سال بود مد شده بود نداشت) اما من دوستاني داشتم كه از تابستان پشت سر هم درس خواندند و كار و زندگي هم نداشتند و بعضا شبها در كتابخانه خوابيدند و اين درصدهاي دوستان متاهل را نزدند.من نمي فهمم كه امسال چطور درصدهاي مديريت در اجرايي اينقدر بالا شده.يا تستها ايراد داشته و يا دوستان .

در كنكور ارشد شانس بيشتر از خواستن تاثير دارد و الا مگر مي شود از بين مثلا 5000 داوطلب جدي ام بي اي و اجرايي 100 نفر هم پيدا نشود كه با وجود مجرد بودن و وقت بيشتري داشتن از بقيه بالاتر بزند.

البته آنقدر فاكتور وجود داره كه از حوصله اين نظرسنجي خارجه كه اگر دوستان خيلي مصر باشند حاضرم موردي جواب بدهم

+ محمد 
براي کامپيوتر جايي رو سراغ ندارم
+ l.o 

ممنون!ولي رشته ام mba نيست.كامپيوتره!حواليه انقلابه؟خواهشا جواب بديد.

سلام

اقاي رياضي .....

فقط يه خاطره از شب امتحان ارشد.

2 شب قبل از امتحان نخوابيدم كه شب امتحان بتوانم كامل بخوابم(هم چنين ظهر روز قبل از امتحان).بعد از ظهر براي فرار از استرس رفتم مغازه(من شغل ازاد دارم).شب كه بر گشتم ديدم پسرم 10 ماه ام مريضه ... القصه تا ساعت 3.5 بيدار بودم تا خوابيد.من ساعت 4 خوابيدم(بدون شام) ساعت 6 بيدار شدم رفتم سر جلسه(بدون صبحانه).

در س اول زبان را زدم(66.33)درس دوم جي مت كه رسدم از گشنگي و بي خوابي حالم بد شد.دهنم تلخ و چشمام سياهي

رفت چند تا شكلات خوردم حالم بهتر شد اما درس جي مت را 27.35 درصد زدم(اشتباه هاي مسخرهاي در جواب دادن داشتم).

3 درس بعدي كه حالم بهتر شد را به ترتب 58.88 و 78.88 و 77.33 زدم.

نتيجه: اگه ادم هاي بيسوادي مثل من و ادم هاي پر مشغله و گرفتاري مثل اقا رضا .حسين اقا و من بتوانيم رتبه بياوريم بقيه دوستان مي توانند فوق العاده تر باشند به شرطي كه بخواهند.

دوستان كه ميخواهيد سال ديگه كنكور بدهبد يا همين الان بي خيال كنكور بشويد يا واقعا بخواهيد و فقط 9 ماه(270 روز) براي ان وقت بگذاريد.

بخواهيد .ميشود.

من نه آنم كه زبوني كشم از چرخ فلك

چرخ بر هم زنم گر غير مرادم گردد

   1   2   3   4   5    >>    >